23.7.2015

Zdravíme Vás ze Středozemě,

dopoledne jsme si připravovali kostýmy, protože jsme se dozvěděli, že nás večer čeká karneval s hrůzami Středozemě. Vyráběli jsme masky, pláště, luky, meče a všechno co nám jen naše představivost dovolila. Po obědě jsme díky divadlu zjistili, že zlý čaroděj Saruman drží ve své pevnosti, v Železném pasu, dva další hrdiny a čaroděj Gandalf potřebuje naši pomoc, protože Sarumanova obrana je příliš silná. Takže jsme ani chvilku neváhali a vydali jsme se do lesa, kde ležela Sarumanova pevnost. Postupně jsme prorazili všemi pěti kruhy Sarumanovi obrany a nasbírali dostatek Sauronových oček, abychom se mohli připravit k finálnímu úderu. Našli jsme si každý několik šišek a dali jsme mu co proto. Poražený a zahanbený okamžitě propustil své vězně a stáhnul se do ústraní. Večer jsme měli slíbený karneval, opět uváděný kouzelným Tomem Bombadilem. Jak se časem karneval přeměňoval na klasickou diskotéku, přišel čas, aby svou stezku odvahy absolvovali i ti starší z nás. Tentokrát nám ji však připravovali vedoucí a nedali nám opravdu nic zadarmo. Kdo chtěl se ještě vrátil na diskotéku a ostatní šli spinkat.

22.7.2015

dnes za námi přijela šermířská skupina a připravila si pro nás malé vystoupení. Po zbytek dopoledne jsme s nimi měli workshop, ve kterém nám říkali o středověkých zbraních, brněních, zvycích, bojových taktikách apod. Nakonec jsme ještě dostali plastové zbraně a zaútočili jsme na šermíře. Byla to urputná bitva, ale po nějakém čase jsme je přece jen porazili. Je ovšem nutno podotknout, že se nám to podařilo jen kvůli přesile deset na jednoho. Po obědě a poledním klidu jsme se šli zase koupat k rybníku. Voda byla krásně teploučká a my jsme si pořádně zaplavali. Večer jsme si rozdělali velký táborák a všichni jsme opékali buřty, hrálo se na kytaru a zpívalo. Postupem večera se od ohně ztratili ti nejstarší z nás, aby připravili stezku odvahy pro ty nejmladší. Všichni jsme byli vyděšení, ale nakonec jsme všichni prošli úplně v pořádku. Kdo chtěl, tak si pak k ohni přinesl spacák a spalo se pod širákem. Bohužel nám však nepřálo počasí a tak jsme se museli přesunout zpátky do chatiček.

19.7.2015

Zdravíme Vás ze středozemě,

dnes padl úkol uvařit mocným pánům na mladší z nás a je nutno podotknout, že se ho zhostili mnohem lépe než ti nejstarší. Jinak dopoledne bylo takové líné. Měli jsme sice prodloužený budíček kvůli noční hře, ale i tak jsme byli trošku ospalí. Takže jsme se svými vedoucími hráli různé hry, někteří šli k potoku, a komu se nechtělo, se jen slunil na louce. Po obědě nás čaroděj Gandalf poslal do blízké Hůrky, s pouhou sponkou na papír, a dal nám za úkol měnit s mistními obyvateli. Rozdělení na skupinky jsme chodili od domu k domu a snažili jsme se

získat co nejcenější věc.

Nakonec jsme přinesli do tábora spoustu pokladů, od funkčního šicího stroje přez rozbitou sekačku na trávu až po jizdní kolo. Večer jsme už všichni byli unaveni a tak jsme šli spát.

20.7.2015

Zdravíme Vás ze Středozemě,
dnes jsme měli v plánu celodenní výlet, takže už na snídani jsme šli s připravenými baťůžkami. Rozdělili jsme se a část z nás se vydala na autobus, který nás měl dovést do aquaparku v Příbrami,  zatímco druhá část vyšla na pěší tůru do nedalekého Rožmitálu pod Třemšínem. V aquaparku jsme hrozně řádili, sjížděli jsme tobogány co se jen dalo, plavali jsme a blbnuli v bazénu a kdo si chtěl na chvilku odpočinout zalezl do výřivky nebo do rozpálené páry. Pořádně vyplavaní jsme se pak vydali do centra Příbrami, kde jsme dostali rozchod, abychom si prolezli zdejší obchůdky. Spokojeni jsme se po dvou hodinách vrátili k autobusu, který už na nás čekal, aby nás odvezl zpátky do tábora. Na cestě do tábora jsme potkali z Rožmitálu vracející se výletníky, kteří byli už dost unavení. Zastavili se totiž po cestě k mohyle J.J.Ryby na poli s balíky sena, kterým prostě nemohli odolat, pak ještě rozchod ve městě, aby si taky mohli koupit něco dobrého a zpět do tábora. Večer unavení a zmožení jsme byli vděční za krátkou večerku a uz jsme se těšili do postýlek.

21.7.2015

Zdravím vás ze Středozemně.

Dnešní odpoledne jsme strávili hrou, ve které jsme běhali po lese a  hledali zprávy, na kterých byla řada znaků a každý z nich znamenal jeden pohyb. Museli jsme ty zprávy rozluštit, naučit se pohyby nazpaměť a pak je přijít ukázat radě čarodějů, která je nám buď uznala za správné a nebo nás poslala pryč. Po obědě jsme si už začali připravovat naše oblíbené živnosti. Rozdělili jsme se do skupinek s kamarády a nechali si vystavit živnostenský list. Ten nás opravňoval provozovat živnosti, které jsme se chtěli věnovat. Dostali jsme základní kapitál a po poledním klidu jsme začali hrát. Naši vedoucí, i někteří z nás, chodili od živnosti k živnosti a využívali našich služeb. Bylo opravdu z čeho vybírat. Měli jsme tu několik masážních a kadeřnických salónů, manikúru, čtení budoucnosti, test lásky, sázky na piškvorky, krepákové květinářství, strašidelný dům a spoustu dalších živností. Po celém odpoledni věnovanému nabízení služeb a počítaní našich těžce vydělaných peněz na nás už čekala večeře, po které jsme měli slíbenou diskotéku. A ta taky byla. Pořádně jsme si zatrsali a unaveni, ale spokojeni jsme odcházeli do svých chatek a domečků, abychom byli čilí na další den.

18.7.

Posíláme pozdravy ze Středozemě

Sobota byla pro nás velmi pestrým dnem. Na tom ale není nic k údivení. Po ranním probuzení, do příjemného slunečného dne, jsme si protáhli svá rozespalá tělíčka při rozcvičce a běželi s chutí na snídani. Dopoledne bylo plné nejrůznějších her. Klučičímu oddílu se konečně splnilo přání, zahrát si pořádný zápas ve fotbale, který byl opravdu napínavý. Ostatní oddíly neminuly také míčové hry. Hrála se přehazovaná, vybíjená, volleyball a na jelena. Po náročném dopoledním programu jsme se s chutí pustili do kuřete s bramborovou kaší. Následoval polední klid a dlouho očekávaná lana. Vyblbli jsme se pod dozorem pánů horolezců jak na velkých lanech, tak na menších atrakcích. Večer, když se pomalu schylovalo k večerce, se nám podařilo zachránit hrdinku Galadriel a poté následovala zábavná noční hra, kterou jsme si moc užili, ale těšili jsme se do hajan.

17.7.2015

Zdravíme Vás ze středozemě

dopoledne jsme se rozdělili, starší z nás dostali za úkol uspokojit chuťové buňky dvou mocných pánů. Dostali jsme základní potraviny a přísady, rozďelal se oheň a dál už vše bylo jen na nás. Když přišlo na ochutnávání, bylo vidět, jak se ve tvářích mocných pánů zračí výraz překvapení, bohužel však nebyl ve všech případech pozitivní. Menší z nás se museli vydat do tajuplné jeskyně, aby našli runový kámen potřebný k výrobě ochraných amuletů. V jeskyni však bylo také spoustu jiných předmětů a naprostá tma, takže najít ten správný kámen, nebyl až tak úplně lehký úkol. Po obědě nám už počasí přálo natolik, že nám vedoucí mohli připravit vodní etapu naší celotáborové hry. Dostali jsme obrovskou spoustu pytlíku naplněných vodou a pod vedením Aragorna jsme zaútočili na hrad, ve kterém věznili dalšiho z našich hrdinů. Po líté bitvě se nám ale podařilo Gimliho osvobodit. Ti kteři i po bitve měli ještě málo vody se šli vykoupat do rybníku. Večer nás čekala diskotéka a pak už jít spát.

16.7.2015

Zdravíme Vás ze Středozemě,

po vydatné snídani a svačině jsme někteří šli do lesa stavět domečky kouzelným bytostem, ostatni jsme hráli fotbal, přehazovanou a všelijaké hry. Po obědě k nám přijeli koníčci. Projížďka byla pěkná. Po odjezdu koníčků  jsme se rozdělili do skupinek a dostali jsme za úkol vymyslet a připravit si scénky na večer. Po večerním nástupu se už rozjela naše miniTVshow uváděná kouzelným Tomem Bombadilem. Všichni jsme si zahráli a ukázali co umíme před celým táborem. Nakonec se ješte dostavil čaroděj Gandalf se svým špičatým kloboukem a podařilo se nám ho uprosit, aby nám ukázal nějaké ze svých pověstně mocných ohnivých kouzel. Počasí bylo celý den parádní a už se moc těšíme až se nám pořádně prohřeje rybník.

15.7.2015

dopolední oddílová činnost se nám moc líbíla. Schovávali jsme se v lese, přetahovali lanem, hráli volejbal a vůbec jsme si užili spoustu legrace.

Po obědě a poledním klidu už na nás čekalo divadlo, ve kterém jsme se dozvěděli, že rolníci pod vládou Denétora, správce citadely, žijí v bídě a nouzi.

Rozhodli jsme se jim pomoc a také se nám to nakonec podařilo. S pomocí čaroděje Gandalfa jsme vyléčili Denétora z jeho šílenství a tím jsme také osvobodili dalšího z našich deviti hrdinů. Počasí se nám lepší každým dnem a už se tešíme až se budem moct jít koupat.

14.7.2015

Posílame pozdravy ze Středozemě,

dopoledne jsme trávili hrami s našimi oddílovými vedoucími, luštili jsme šifry, sportovali jsme a psali dopisy. Odpoledne jsme se vydali zachránit prvního z hrdinů, což se nám také podařilo. Kromě velkých díků jsme dostali i sladké odměny. Večer nás čeká za dobře odvedenou spolupráci diskotéka. Počasí se nám dnes tolik nevydařilo, ale stejně jsme si to užili díky bohatému programu.

13.7.2015

Zdravíme Vás všechny z našeho tábora, dnes jsme se ubytovali na chatkách a v domečcích, rozdělili jsme se do oddilů a seznámili se s našimi skvělými vedoucími a dvěma starostlivými zdravotníky. Večer jsme se dozvěděli, že musíme zachránit 9 hrdinů z moci temných přízraků. Počasí bylo fajn.

DĚTI DOJELY NA TÁBOR NA SOBENSKÉ RYBNÍCE - LÉTO BEZ HRANIC 2 - V POŘÁDKU.