LETOŠNÍ ZIMNÍ TÁBORY V ALPÁCH JSOU ZA NÁMI. NA OBOU 2 TURNUSECH JSME MĚLI SNÍH, UPRAVENÉ ALPSKÉ SJEZDOVKY A NĚKOLIK DNÍ SLUNÍČKA.

DĚTI BYLY ŠIKOVNÉ A SKVĚLE SI ZALYŽOVALY. NEMĚLI JSME ŽÁDNÉ VÁŽNÉ ÚRAZY ANI NEMOCI.

DĚKUJU VŠEM VEDOUCÍM ZA PÉČI O DĚTI A RODIČŮM I DĚTEM ZA DŮVĚRU. TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ PŘÍŠTÍ ROK - SLEDUJTE ZIMNÍ TÁBORY 2016.

2. TURNUS - ZIMNÍ TÁBOR ALPY 1.3.-6.3.2015

Pátek 6.3.2015

Všichni jsme v pořádku doma.

Středa 4.3.2015

Po vydatné nadílce sněhu se nám během dopoledne ukázalo sluníčko. Velmi nás bavilo projíždět sjezdovky čerstvým prašanem. Večer jsme vyzkoušeli zručnost při skládání origamů. Na závěr jsme si udělali rozbor videa z lyžování a dneska se každý snažíme své chyby napravovat, abychom jezdili jako mistři.

Úterý 3.3.2015

Všichni se máme báječně! A jsme lyžaři závodníci!

Od rána bylo krásně a tak jsme vyrazili na lyžařský výlet do střediska Wurzeralm, abychom poznali nové prima svahy a abychom využili možnosti zazávodit si na zdejších měřených závodních sjezdařských tratích. Všichni jsme jeli skvělě a vyzávodění a hlavně zdraví jsme se vrátili na chatu.

Koukněte kde jsme dnes lyžovali:mapa sjezdovek Wurzeralm

Pondělí 2.3.2015

Zdravíme z Alp, kde si už druhý den užíváme lyžovačku, i když sluníčko se na nás neusmívá a z nebe padá sníh. Doufáme, že sluníčko už brzy vykoukne, držte nám palce.Tak nakonec sluníčko nevykoukla, naopak dost sněžilo a tak jsme odpoledne zůstali v penzionu a strávili hezké chvíle v poklidu u deskových her a čerpali síly na zítra.

Neděle 1.3.2015

Dojeli jsme dobře a hned jsme šli lyžovat. Odpoledne jsme se ubytovali v penzionu, seznámili se, měli večeři a večer jsme hráli nejrůznější hry, hlavně naši celotáborovku "bludišťáci".

1. TURNUS - ZIMNÍ TÁBOR ALPY 22.2-27.2.2015

Pátek 27.2.2015

Poslední lyžovací den je za námi, vyfotit se, převlíct do cestovního a hurá do Prahy. Vyjeli jsme v 16:15, předpokládaný příjezd je 21 hodin (dle provozu).

Čtvrtek 26.2.2015

Dnes jsme jeli lyžovat do "partnerského" lyžařského střediska Wurzalm, kde si děti užili lyžařské závody jak ve slalomu, tak ve sjezdu. Jak to dopadlo? To Vám poví vaši lyžaři doma sami :-) Vítězové obdrželi diplomy a drobné sladkosti. Večer jsme si museli trochu pobalit, protože nás čeká již návrat domů. Dnešní den jsme zakončili diskotékou :-)

Středa 25.2. 2015

Středeční počasí je velmi podobné tomu úternímu, ale je určitě fine, že připadlo trochu více sněhu a není mlha. Dnes jsme si vyzkoušeli skicrossový park a jízdu v boulích. Nejlepší lyžaři pak trénovali carving. Ostatní lyžaře to čeká zítra. Po včerejším večerním programu, kdy nám vedoucí Jirka s Petrem povyprávěli něco o historii a stylech lyžování nám to dnes šlo ještě lépe :-)

Zítra pojedeme do druhého střediska Wurzalmu.

Úterý 24.2.2015

Dnes ráno jsme po vydatné snídani dojeli do ski areálu kde však, na rozdíl od včerejšího sluníčkového dne, snežilo, ale naštěstí nebyla mlha takže jsme si dnešní lyžování opět užili. K večeru již na některé jedince padla únava a tak nám hlavaska Bára dnes doporučila brzkou večerku, což jsme s radostí všichni uvítali (zimní tábor v Alpách je holt lyžařsky náročný) :-)

Pondělí 23.2.2015

Dnešní den začal nádherným počasím a bohužel i trochu teplým :-)

Obě družstva se podívala na nejvyšší vrchol lyžařského areálu Hinterstoder. K obědu jsme měli výbornou rajskou omáčku s masem a odpoledne pokračovala parádní lyžovačka.

Večer nás čeká večer deskových her.

Neděle 22.2.2015

Dojeli jsme v pořádku, jdeme lyžovat!!!

Na úvod nás neuvítalo žádné pěkné počasí - mlha a  sněžení, takže jsme se moc neviděli :-), ale přesto nás vedoucí Bára s Jirkou zvládli rozdělit do dvou družstev. Jsme tu vesměs velmi dobří lyžaři.

Po lyžování jsme se rozdělili do pokojů, ustlali postele a vybalili si všechny věci.

Večer jsme se všichni představili, pobavili jsme se o našich zájmech a pak soutěžili ve kvízech a dalších hrách.