LETOŠNÍ ZIMNÍ TÁBORY V KOKONOŠÍCH JSOU ZA NÁMI. NA VŠECH 3 TURNUSECH ZIMNÍCH TÁBORŮ JSME MĚLI SNÍH (AČKOLI TO V PRAZE VYPADALO ŽE UŽ PŘIŠLO JARO), DOKONCE TOLIK, ŽE ZAČÁTEČNÍCI LYŽOVALI I NA VLEKU U PENZIONU.

DĚTI BYLY ŠIKOVNÉ, ZAČÁTEČNÍCI SE NAUČILI LYŽOVAT, STŘEDNÍ LYŽAŘI SE ZLEPŠILI A NEJLEPŠÍ ODDÍLY SI SKVĚLE ZALYŽOVALY. NEMĚLI JSME ŽÁDNÉ VÁŽNÉ ÚRAZY ANI NEMOCI. VEČERNÍ HRY BYLY PRIMA A GRILOVANÍ VE SRUBU PŘÍJEMNÝ GURMÁNSKÝ ZÁŽITEK. ZKRÁTKA A DOBŘE LETOŠNÍ ZIMNÍ TÁBORY SE POVEDLY.

DĚKUJU VŠEM VEDOUCÍM ZA PÉČI O DĚTI A RODIČŮM I DĚTEM ZA DŮVĚRU. TĚŠÍM SE NA SETKÁNÍ PŘÍŠTÍ ROK V ZIMĚ, SLEDUJTE ZIMNÍ TÁBORY 2016.

ZIMNÍ TÁBOR ČR KRKONOŠE 7.3.-13.3.2015 - 3. turnus

(pozn. text píšou děti, záměrně necháváme jejich text i s chybami z důvodu autenticity)

Pátek 13.3.2015

Vyjeli jsme v pořádku. Příjezd do Prahy podle plánu.

Čtvrtek 12.3.2015

Ahoj mami a tati,

poslední den byl skvělý, sice nás unavilo lyžování celý den, ale vedoucí se o nás hezky starali a dali jsme si teplý čaj na svahu. Večer jsme si zabalili a po grilovaném prasátku ve srubu u našeho penzionu, které bylo k večeři, sme konečně vyvolali strýčka Festera! Ten s námi pak tančil na diskotéce Addamsových až do posledních sil. Nakonec sme stejně museli spát, protože brzo ráno vstáváme a pojedeme domů Už se moc těším!!!!!!!

Středa 11.3.2015

Milý rodičové,

dnes nás čekal zase plní den lyžování. Dostali jsme na oběd balíčky, abychom mohli být dopoledne i odpoledne na svahu. Hodně sme se toho dnes naučili a taky si hodně zalyžovali. Večer byl plný barev a zábavy a moc jsme si ho užili. Šli jsme dnes dřív spát, aby chom byli připraveni na poslední den plného lyžování, kdy uvidíme, co sme se za týden naučili. Těším se na vás posílám pusu!!!

Úterý 10.3.2015

Ahojte rodino,

dnešní výlet do akváče byl super, koupali jsme se, skákali do vody a váleli sme se ve vířivce. Potom jsme si ve meste nakoupili a jeli autobusem zpátky na chatu. Dnes nebyla Adamsova rodina, protože jsme byli unavený, tak byl klidný večer a mohli sme odpočívat. Zítra se vracíme do Pece lyžování bude určitě super.

Pondělí 9.3.2015

Ahoj rodičové,

dnes sme byli v Peci! Strávili sme tam celý den. Bylo to sice trochu náročné, ale za to sme si pořádně zalyžovali a naučili se nové veci. Večer na chatě to bylo super! Byli jsme na večeři ve srubu a měli sme k večeři grilovaná kuřata, mňam! Potom nás navštívila Adamsova rodina a vyzvala nás k výzvám, abychom dokázali, že máme kurář na to vyvolat strýčka Festra. Už se moc těším na zítřek, pojdeme totiž do akva! :)

Neděle 8.3.2015

AHOJ rodičové!

dnes jsme konečně pořádně lyžovali na sjezdovkách v areálu v Mladých Bucích. Bylo to super! Na oběd sme se vrátili do chaty a odpoledne jsme se zase učili na svahu. Bylo to náročné ale po večeři jsme se vykoupali a to nás osvěžilo. Večer jsme strávili koukáním na film Adamsova rodina, abychom více poznali naši celotáborovou hru. Kde asi budeme lyžovat zítra? Už se těším!

Sobota 7.3.2015

Ahoj rodino,

po příjezdu jsme se hned na jedli a po ubytování jsme šli lyžovat. Vedoucí se podívali na to jak nám to de a rozřadili nás do lyžařských oddílů. Po večeři se nám představila Adamsova rodina, která nás asi bude provázet sbytkem tábora, bili smutní, protože už 25 let nemohou vyvolat jejich strýčka Festra. Večer jsme si hráli s ostatními dětmi a s Adamsovou rodinou různé hry. Zatím je to tu fajn, těším se, až zítra vyrazíme pořádne lyžovat.

Dobrou noc, jdeme spát.

ZIMNÍ TÁBOR ČR KRKONOŠE 1.3.-7.3.2015 - 2. turnus

Pátek 6.3. 2015

Máme tu poslední den lyžování - jedeme opět do Pece pod Sněžkou, kde jsou krásně upravené sjezdovky a při dnešním slunečném počasí - jak v Alpách :-)

Čekají nás závody a večer za ně dostaneme odměny s cenami a také nás čeká závěrečná diskotéka a tak se určitě trošku protáhne :-).

Čtvrtek 5.3.2015

Dnešní lyžování v Peci pod Sněžkou bylo parádní. Pro mírně pokročilé lyžaře trochu náročnější, ale všichni to zvládli.Bobaři a nastydlí lyžaři se vydali do výtvarné dílny Bosorka v Janských Lázních. Někteří si zde potiskli trika, jiní pokreslili hrnečky a nebo si ozdobili zrcátka mozaikou. Věčeři nám paní Kuchařka připravila po náročném lyžování vynikající - řízek s hranolkama. Protože jsme včera nestihli deskové hry, tak jsme si je zahráli dnes.

Máme se moc fine, všechny vás zdravíme a držte dětem zítra palce, budeme mít závody.

Středa 4.3. 2015

Výlet do Trutnova se vydařil. Autobus nás dovezl na autobusové nádraží odkud jsme došli pomalu k bazénu. Dali jsme si svačinu a před polednem jsme již naskákali do místního bazénu :-). Využili jsme také vířivku se saunou a malou klouzačku do dětského bazénu. Odpoledne jsme stihli ještě v Trutnově krátký rozchod. Večerním programem nás dnes provázel vedoucí Ondra. Výtvářeli jsme ze všeho možného dráhu pro tenisové míčky a tu samou dráhu museli pak následně projet i vajíčka :-D. Soutež se vydařila hlavně díky dětské nápaditosti.

Úterý 3.3. 2015

Je za námi druhý den plný lyžovačky. Počasí bylo proměnlivé, ale naštěstí sněžilo nebo svítilo sluníčko. Všechny děti již zvládají jízdu na vlecích, takže ve čtvrtek se pravděpodobně podíváme do skiareálu Pec pod Sněžkou. Večerní program dnes zaplnila oblíbená diskotéka a máme tu opravdu výborné tanečníky: Ondra, Kuba, Verča, Terka...

Zítra jedeme všichni do Trutnova do bazénu a pak na "nákupy". Večer pak máme v plánnu deskové hry.

Pondělí 2.3.2015

Dnešní probuzení bylo deštivé, ale naštěstí lepším lyžařům, kteří odjeli lyžovat do Mladých Buků, sněžilo. Začátečníci dopoledne hráli hry, vyráběli si ze zažehlovacách korálků a gumiček. Po obědě se naštěstí počasí umoudřilo a i vysvitlo sluníčko, takže mohla začít výuka lyžařů začátečníků. Na konci dnešního odpoledne si všichni vyzkoušeli jízdu na vleku a všichni to zvládli. Zítra pojedeme trénovat do Mladých Buků. Večer budou soutěžit ve svých skupinkách: Mimoňové, Šmoulové, Drsní lyžaři, Divoké antilopy, Asi duha a Čeští lvi.

Neděle 1.3. 2015

Milí rodiče dojeli jsme dobře. Ještě před obědem jsme se stihli ubytovat. Po obědě nám vedoucí pomohli vybalit oblečení, lyže a lyžáky a po druhé hodině jsme se šli rozřadit do lyžařských skupin. Pan správce nám pustil vlek za chalupou, takže to byla paráda - jen trochu foukalo a sněžilo. Začátečníci a "bobaři" se šli projít nedaleko pensionu, kde jsme si zahráli pár her na sněhu. K večeři nás čekají borůvkové knedlíky a večer seznámení se s vedoucími a pravidly lyžování :-) Také nás čeká rozřazení do soutěžních skupinek.

Moc všechny pozdravujeme a posíláme pusu na dobrou noc :-)

ZIMNÍ TÁBOR ČR KRKONOŠE 22.2.-28.2.2015 - 1. turnus

Sobota 28.2.2015

Všechny děti jsme řádně, zdravé a spokojené a snad i lyžařsky zlepšené, vrátili jejich rodičům a těšíme se příští rok.

Jarda Borský, hlavní vedoucí

Čtvrtek 26.2.2015

Po včerejším odpočinku jsme dnes zase vyrazili na lyže. Tentokrát jsme jeli všichni do Pece pod Sněžkou. Areál se mi moc líbil, mohli jsme přejíždět z jednoho kopce na druhý a střídat spoustu sjezdovek. Dostali jsme s sebou balíčky se svačinou a obědem a mohli jsme v Peci zůstat celý den.

Do chaty jsme se vrátili na večeři, po které jsme nabírali sil na zítřejší, poslední, lyžovačku.

Už se na vás těším,

ahoj

Středa 25.2.2015

Bazén byl super!

Po snídani jsme se rozdělili na dvě skupiny – my, co jsme jeli do bazénu a kamarádi co se šli projít na Sněžku. Všichni kluci ode mne z pokoje jeli do bazénu jako já, některé – hlavně starší děti - šly na Sněžku a podle vyprávění u večeře si to náramně užily.

V bazénu mě to moc bavilo. Do vody jsme si mohli půjčit spoustu molitanových nadnášedel a hraček, když už mi voda přišla studená, tak jsem se mohl ohřát ve vířivce nebo jít do páry. S kamarádem jsme chvíli řádili i v brouzdališti, kde se dala hrát spousta her. Po bazénu jsme šli na nedaleké náměstí a dostali krátký rozchod.

Děti, které šly na Sněžku, měly také parádní zážitek. Kromě pěkného výletu si nahoře užily spousty srandy při pytlování.

Zítra už se zase těším na lyže!

Úterý 24.2.2015

Jupí, chytili jsme Yetiho!

Dneska jsme měli večeři v parádním srubu, který je součástí naší chaty a funguje jako restaurace pro grilování masa. Vyměnili jsme ho za naši jídelnu, protože ve srubu má pan správce velký gril a udělal nám na něm grilovaná kuřata! Během toho, co jsme hodovali jako králové, nám vedoucí oznámili, že se v okolí našeho penzionu opět pohybuje Yeti a my jsme byli rozhodnuti ho za každou cenu dostat. Spojili jsme vědecké týmy jako včera a vytvořili pátrací čety. Naše rojnice vycházela už za tmy, a tak jsme se s kamarády z oddílu drželi radši za ruce. Nakonec jsme Yetiho obklíčili, svázali a odvedli na chatu. Teď ho budeme zkoumat a zkusíme si ho ochočit.

Sice jsme plni zážitků z večera, ale to nepřebilo dnešní skvělou lyžovačku. Dnes jsme byli ještě v Mladých Bukách a celý den nás provázelo nádherné sluníčko – ještě že jsi mi přibalila do tašky ten protisluneční štít na brýle, maminko! Lyžování je sice super, ale už mě docela bolí nožičky, ještě že zítra máme odpočinkový den a jdeme do bazénu a na výlet.

Zítra napíšu, co jsme na výletě podnikli,

pozdravujte Alíka, pa

Pondělí 23.2.2015

Hurá, lyžovačka začala!

Dnes ráno, hned po snídani, jsme naskočili na skibusy a vyrazili směr Mladé Buky. Je tam pěkný lyžařský areál - někteří kamarádi ode mne z pokoje si ho pamatují z minulého roku a už ve skibuse mi vyprávěli, jaké tam jsou sjezdovky. Jeden kluk ode mě ze skupiny, myslím, že Aleš se jmenoval, si pochvaloval výhled z vršku sjezdovky.

Po večeři jsme se konečně vrátili k tomu, co jsme včera v podvečer všichni viděli z uzavřené terasy jídelny. Doteď jsme si nebyli jistí, zda to byl opravdu on, ale je to potvrzené – kolem chaty se nám včera procházel Yeti! Dnešním dnem jsme se začali vydávat po jeho stopách. Vytvořili jsme čtyři vědecké týmy a začínáme na tom pracovat!

Mám vás moc rád a dobrou noc!

Neděle 22.2.2015

Ahoj maminko a tatínku, sestřičko a bratříčku, babičko a dědečku,

dorazili jsme v pořádku! Ve druhé části cesty jsme z autobusu mohli sledovat jak se pomalu, ale jistě objevují na krajích silnice trošky sněhu, když jsme se přiblížili k cíli, pozorovali jsme na vzdálených kopcích zasněžené sjezdovky s lyžaři a naše natěšenost stoupala!

Když už jsme nemohli nedočkavostí ani v klidu posedět, oznámili nám vedoucí, že tam vlevo nahoře je náš penzion – krásně obklopen sněhem. Honem honem jsme vystoupili z autobusu a vyrazili novou chatu obhlédnout. Nejdříve jsme se sešli v jídelně na oběd, měli jsme výtečnou bramboračku a špagety, takže už mohu s jistotou říct – vaří tu dobře!

Po obědě jsme se ubytovali, rozdělili do oddílů podle věku, seznámili se s našimi oddíláky a připravili se na lyže. Na rozřazování do lyžařských oddílů jsme využili kopeček s vlastním vlekem přímo u našeho penzionu, takže zítra můžeme na větší kopce už podle našich dovedností.

Po rozřazení jsme dorazili do jídelny na svačinu, ke které byl skvělý borůvkový koláč. Před večeří nám zbyla chvilka času, kterou jsme vyplnili filmem. Po večeři jsme se sešli s našimi oddíláky a řekli si základní pravidla na lyžích a řád penzionu. Dnes brzo zalehneme, abychom měli energii na zítřejší lyžovačku!