Zimní tábor pro rodiče s dětmi 4 - 8.3.-14.3.2015
Čtvrtek 12.3. 2015

Ranní lyžování bylo dnes sice bez sluníčka, ale zase byl kvalitnější sníh a tak vydržel rovný povrch až do oběda. Začátečníci pomalu přecházejí na větší pomičku a pilují styl na zítřejší závody. Večer nás čeká karneval, takže kromě perníkové chaloupky si vyrábíme dnes i masky na karneval.

Středa 11.3. 2015

Dneska nás čekal celodenní výlet, kdy někteří jeli do Libereckého bazénu či do ZOO. Ti co zůstali na pensionu se vydali před polednem na 3,5 km vzdálenou rozhlednu Královka. Všichni malí účastníci to ušli v pohodě a tak se pak za odměnu ještě šli podívat do minizoo v Hraběticích. Stihli jsme si vyrobit Sněhuláka a večer jsme si zatancovali jako Otesánci na diskotéce.

Úterý 10.3.2015

Je to prostě paráda - sluníčko stále parádně hřeje, jen sníh nám trochu ubývá. Lyžařům to ale naštěstí zatím nevadí a všichni lyžují o 106 a zlepšují se. Na výtvarce jsme si dnes vyráběli prince a princeznu a na minidiskotéce jsme dnes tancovali, abychom probudili Šípkovou Růženku :-). Pan kuchař nám vaří samé dobroty, takže přijedeme domů jako Otesánci - tato pohádka nás bude provázet zítřejším dnem, kdy nás čeká celodenní výlet.

Pondělí 9.3. 2015

U snídaně jsme se dozvěděli rozpis lyžování a tak hurá na lyže. Je krásné slunečné počasí a tak dopolední výuka začátečníků je skvělá. Kdo nešel lyžovat, tak si vyráběl košíček pro Červené Karkulky a pak šli s Janou a Lenkou bobovat. Odpoledne šli lyžovat už pokročilí lyžaři, kteří vyzkoušeli už i "velkou" Pomu :-). Před večeří jsme si zatancovali s Bárou na minidiskotéce.

Neděle 8.3. 2015

Je krásně sluněčná neděle a nám začal 4. turnus tábor pro rodiče s dětmi. V penzionu Alberto nás uvítaly pohádkové postavy v čele s čarodejnicí. Všechny byly ale hodné a pohlídaly nás, než nám naše maminky a tatínkové vynesli kufry a vybalili nám. Po večerníčku jsme si ještě chvíli pohráli a pak šli do našcih "nových" postelí a postýlek.

Zimní tábor pro rodiče s dětmi 3 - 1.3.-7.3.2015

Středa 4.3.2015

Ve středu jsme měli na plánu celodenní výlet. Počasí nám přálo, tak jsme se vydali prozkoukat nedaleké okolí. Někteří z nás se vydali na Ještěd, jiní do Liberce, kde navštívili dinopark či bazén. Komu se nechtělo odpočívat, tak zdokonaloval své lyžařské schopnosti.

Po návratu z výletu jsme se vyrobili vatového sněhuláka a zatančili si s Otesánkem.

Úterý 3.3.2015

Dnešní dopoledne strávili začátečníci na svahu na páse, ti šikovnější z nich už pomalu přechází na pomu. Odpolední skupinky již lyžují téměř jako profíci.

Při výtvarce jsme si vyrobili figurku princezny nebo prince. Dokonce jsme se vypravili na výlet na nedalekou rozhlednu. To byl výhled!

Při večerních tanečkách jsme narazili na spící Šípkovou Růženku, kterou jsme probudili a ona si s námi za odměnu zatančila.

Pondělí 2.3.2015

Dnes jsme se probudili do deštivého rána. Nenechali jsme se deštěm odradit a vyrazili jsme otestovat naše lyžařské dovednosti na nedaleký Severák. Než jsme se přesunuli na lyže, tak už na nás vysvitlo sluníčko.

Kdo zůstal na chatě, tak si mohl vyrobit barevný košíček pro Karkulku. Odpoledne lyžovala druhá část dětí a ostatní se vyřádili na bobech a sáňkách na kopečku u chaty.

Navečer jsme si zatančili s Červenou Karkulkou, která nám za odměnu dala nějakou tu sladkost do našich košíčků.

Neděle 1.3.2015

Všechny účastníky našeho třetí tábora pro rodiče s dětmi jsme osobně přivítali, seznámili s penzionem, pomohli se zavazadly, odpoledne jsme se s dětmi zabavili bobováním a tvorbou vlastní bobové dráhy v prostoru lesa a hřistě naproti penzionu.

Před večeří jsme se v pohádkových kostýmech ještě jednou pozdravili se všemi účastníky a seznámili je s celotýdenním programem tábora. Po večeři následoval večerníček Včelí medvídci. Momentálně Vás zdravíme z porady - děti jsme si rozdělili na lyžování a zrekapitulovali si, co nás zítra čeká.

Zimní tábor pro rodiče s dětmi 2 - 25.-31.1.2015

Pátek 30.1.2015

Poslední den se na nás snesla mlha. Naši malí lyžaři i přesto zvládli perfektně zajet lyžařský závod na čas.

Protože už na nás dolehla únava, odpoledne jsme odpočívali, abychom si mohli před večeří zatančit s Popelkou na plese. Protože jí ale macecha uložila, že musí přes noc přebrat barevné kamínky, nejdříve jsme si zahráli na holoubky a pomohli jí s přebíráním.

Na ples přišli všichni v přestrojení, aby nás macecha nepoznala. Měli jsme tam havajskou tanečnici se zelenými vlasy, Minnie, Mikimauze, Indiána, kočku, Večerníčka, lva, zajíce a samozřejmě nechyběla Popelka v krásných šatech.

Po večerníčku se naposledy vyspinkáme v pensionu Alberto a hurá domů! Třeba zase příští rok na viděnou!

Čtvrtek 29.1.2015

Dnes na nás několikrát na chvilku vykouklo sluníčko. Ale ani mraky nám nezabránily, abychom si další den na horách pořádně užili.

Jirka se dopoledne věnoval malým lyžařům a i někteří úplní začátečníci už zkoušeli zdárně jízdu na pomě, někteří zvládli dokonce i kotvu na červené sjezdovce.
Během odpoledne jsme vyráběli krásné sněhuláky i s knoflíky a čepicí. Když jsme vyrazili odpoledne na sáně, strhla se pořádná sněhová bitva! Naštěstí jsme všichni, i když mokří, přežili, tak jsme od hlavní vedoucí dostali večer diplom.

Dnes jsme měli na programu pohádku o Otesánkovi. Ten za námi přišel na minidiskotéku před večeří. Zjistili jsme, že má Otesánek moc rád hudbu, a tak vytvořil s dětmi parádní orchestr. Slíbil dětem, že když si s ním zatancují, tak je nesní. Nejen že je nesnědl, dokonce při tanci zhubl, a dal za odměnu dětem sladkosti!

Na dobrou noc jsme dneska měli Krtečka, to se nám bude spinkat! Na zítřejší lyžařské závody budeme síly potřebovat.

Středa 28.1. 2015

Dneska byl krásný den. Sluníčko se sice neukázalo, ale bylo moc příjemně, vítr nefoukal, nesněžilo, a tak jsme mohli do sytosti užívat čerstvý sníh na svahu.

Dneska nás čekala pohádka o Perníkové chaloupce, a proto si děti vyráběli papírové perníkové chaloupky, které měly střechy ozdobené krásnými pomalovanými perníčky.

Odpoledne se lyžovalo, bobovalo, sáňkovalo a také jsme sbírali pro ježibabu perníčky, které se jí rozsypaly přímo uprostřed hodně hlubokého sněhu. Měli jsme co dělat, abychom nezapadli, ale zvládli jsme to a pořádně jsme si u toho zablbli ve sněhu.

Na diskotéce se tančilo s opravdovou čarodějnicí, která dětem rozdala za odměnu sladké perníčky ze své chaloupky.

Po večerníčku, všichni unavení z lyžování a pobytu venku, hurá do postýlek!

Úterý 27.1.

Včera všichni znavení z celodenního lyžování usnuli úplně jako Šípkové Růženky a ráno se probudili vyspaní do růžova do nádherné zimní chumelenice.

Než jsme se ale oblékli do lyžařského a odhrabali pořádnou sněhovou čepici z aut, pan správce už nám vyházel cestu z parkoviště, a tak jsme se na dopolední lyžovačku dostali bez problémů.

Po obědě si někteří vyrobili figurku prince nebo princezny. Odpoledne se většina z nás rozhodla pro odpočinek od lyžování, a tak jsme podnikli radovánky v čerstvém prašanu a uspořádali závody na bobech a sáních – přímo u chaty totiž vede cesta, kde není žádný provoz a protahují ji jen pluhem, takže na sáňkování je ideální.

Před večeří musely děti probudit spící Šípkovou Růženku, která si s nimi poté parádně zatančila na minidiskotéce. Poté už jen výborné zapečené těstoviny od pana kuchaře, tradiční večerníček a hurá do postýlek.

Pondělí 26.1.

Po vydatné snídani, kde si každý mohl ze švédského stolu vybrat podle své chuti, jsme se vypravili na svah. Náš instruktor Jirka si dnes bral zvlášť každého malého lyžaře, aby zjistil, jak na tom je a mohl navrhnout režim na další dny. Mezitím se šli někteří projít, jiní zabobovat nebo ještě lyžovali s rodiči.

Dnešním pohádkovým tématem byla Červená karkulka, proto si děti během dne měly možnost vyrobit Karkulčin košíček a před večeří jsme si udělali diskotéku Karkulek – přišli jsme celí v červeném!

Po výborné večeři jsme zhlédli další zimní večerníčkový díl, tentokrát o Maxipsu Fíkovi, a pak už se všichni pomalu odebrali do postýlek.

Neděle 25.1.

Odpoledne jsme se po příjezdu ubytovali a potom jsme poseděli v příjemné rodinné atmosféře jídelny pensionu u kávy, čaje a dalších pochutin. Děti si užívaly místní hrací koutek.

Některé rodiny poté vyrazily vyzkoušet sněhovou pokrývku, která je příjemná, takže se dá i bobovat. Přesto doufáme, že nám v dalších dnech trošku sněhu připadne, abychom si mohli užít prašánek na lyžích.

Před večeří jsme měli krátké informativní setkání, na kterém nás uvítala Šípková Růženka Hanka, víla Zuzka a drak Jirka, který zařídil zábavu pro děti na celý večer . S plnými bříšky rizota děti zhlédly večerníček o včelích medvídcích a potom si ještě před spaním s Hankou zahrály hru se strašidly. Jejich úkolem bylo najít hračku, které se jednotlivá strašidla bojí, a tím je zahnat do skříně, abychom mohli všichni v klidu spát a nabrat síly na pr vní lyžovačku. Dobrou noc.