Zimní tábor v Alpách, 2. turnus

9.3.2016

Dneska jsme měli krásné počasí, ideální na pravou Alpskou procházku :-)
Ve městě jsme si nakoupili suvenýry a dobroty, a putovali jsme zpět do chalupy..
Po obědě jsme si zahráli ještě pár her venku a už byl zase večer..
Shlédli jsme videa s našimi lyžařskými výkony, které vedoucí postupně natáčejí během dní, abychom viděli jak nám to jde a jak se lepšíme :-)
Zítra má být ještě krásnější počasí než dnes, tak už aby to bylo :)

8.3.2016

Alpy zdraví Čechy :))
Večer nám opět napadl sníh, a tak jsme si užívali krásné široké sjezdovky plné prašánku :)
Pilujeme smýkané oblouky a carwing, a jde nám to od ruky (i od lyže :-) ).
Večer jsme našli Marvina, který po nás chtěl  nejednoduchý úkol, ale my jsme to samozřejmě zase všichni zvládli :-)
Zítra nás čeká den bez lyží - půjdeme na procházku, zahrajeme si nějaké hry, ...
Tak zítra zase ahoj :-)

7.3.2016

Dneska nás čekalo první celodenní lyžování. Sníh byl parádní, sjezdovky prázdné jako v pohádce :-) večer nás  čekala další etapa, tentokrát jsme procházeli meziplanetárním vortexem, bylo to náročné, ale zvládli jsme to :-) díky tomu jsme se dostali zase o krok blíž k cíli :-)
Zitra nás čeká další celodenní lyzovani, už aby to bylo :-D
Tak zase zitra, ahoj!

6.3.2016

Ahoj ahoj ahoj :-)

Cesta proběhla v pohodě, rovnou po příjezdu a sváče jsme vyrazili na svah :-)
Rozcvička, rozdělení a pak hurá  projíždět Alpské svahy, je to tu super :-)
Po ubytování a véče nás čekalo překvápko: souboj ve formě výzev s Vogonem.. Kdo to je? Víte?? My už jo! Dozvěděli jsme se to od mimozemšťanky, která společně s cestovatelem putuje po vesmíru.
Naštěstí jsme vyhráli a můžeme putovat s nimi...
Zítra nás čeká celodenní lyžování a večer další etapa..

Zimní tábory v Alpách, 1. turnus

4.3. 2016

Dnes nás čeká poslední lyžovačka. Hned ráno jsme se rozloučili s hotelem, kde se o nás starali moc pěkně.

Lyžování bylo také moc fine, protože opět napadl čerstvý sníh a i ho stihli urolbovat.

Moc se na vás těšíme milí rodičové :-)

3.3. 2016

Ranní překvápko :-)

Dnes bylo fine, že napadlo tolik sněhu. Jen nám to moc neupravovali,protože celý den sněžía tak by to asi nemělo význam :)

Přes poledne jsme šli opět na oběd na "faru", kde jsme se posílili a mohli opět vyjet na nejvyšší místní vrchol. Vysvitlo nám i sluníčko. Večer nás čekala diskotéka, kterou jsme si fakt užili i s malými disko soutěžemi - museli jsme však nejdříve pořádně zabalit a uklidit :-)

2.3. 2016

Dneska jsme vyjeli do skiareálu Wurzalm, který je vzdálen cca 40 minut cesty autobusem. Předpověď naštěstí opět nevyšla a tak jsme měli hezké počasí a výlet do druhého lyžařského střediska se opravdu vydařil. Děti měly závody ve slalomu i ve sjezdu a výsledky byly překvapivé :-) Vše vyhrál Honza M.

Na večeři jsme si mohli ze dvou jídel: čočky a rakouského "germknodlu".

Večer jsme si zahráli "riskuj" a také vědomostní kvíz.

1.3.2016

Dnešní ranní výhled po probuzení byl do zatažené oblohy a trochu popádaval sníh - uvidíme co nahoře. Snídaně jsou tu velmi vydatné a výběr bohatý.

Dneska na děti čeká natáčení jejich lyžařských stylů, abychom si večer mohli probrat, kdo co má zlepšovat a také nás čeká "přednáška" o historii a současnosti lyžování a snowboardingu.

Probírání videí - natáčení dětí - bylo dětmi příjemně hodnoceno a hezky se pobavili o tom, kdo dělá špatně a dobře :-)

29.2.2016

Pondělní ráno nevypadalo díky počasí moc optimisticky, již od rána pršelo. Nicméně nás neodradilo a s doufáním, že "nahoře" sněží, jsme vyrazili. Déšť ustal, ale zase nás čekala mlha, která naštěstí netrvala dlouho :-). Vedoucí nám dali tři jízdy na rozježdění se a pak si nás rozdělili do dvou družstev. Byli mile překvapení jací jsme dobři lyžaři :-). Máme tu i Berta snowboardistu, který je spíše začátečníkem a tak jezdí s vedoucí Bárou, která má také snowboard.

Během oběda nás čekalo velké překvapení - vysvitlo sluníčko a to vydrželo až do odpoledne, takže paráda a mohli jsme si vyjet až do 2000 m.

Večerním programem byly deskové a stolní hry. Jsme všichni celí a zdraví a moc vás zdravíme.

P.S. Na hotelu jsme ubytovaní s českou lyžaskou "celebritou" Kryštofem Kryzlem, který nás pozval na zítřejší ranní trénink. Těšíme se.

28.2.2016

Milý rodičové dojeli jsme dobře. Poobědvali a šli si užít atmosféru světového poháru. Večer napíšeme více.

... a atak tumáme večer a takpíšeme více :-)

Cesta z Prahy byla v pohodě a v poklidu. V Hinterstoderu jsme byli v cca půl dvanácté. Dali jsme si oběd od maminek a pak jsme si odhlasovali, že začneme s lyžováním až zítra a půjdeme se podívat na závod světového poháru, který se náhodou v Hinterstoderu včera a dnes konal. Bylo to fakt supeeer, taková atmosféra se nedá popsat - hlavně když obří slalom jel rakušan Hirscher. Děti ukořistily i reklamní vlajky, takže byly spkojené. Stihli jsme se podívat ještě na "faru", kam budeme chodit každý den na oběd.

Sněhu tu máme dosti, ale je jen na sjezdovkách :-)

K večeři, ke které byly boloňské špagety jsme si zahráli seznamovací hry, řekli jsme si jak se máme chovat na hotelu a jak na sjezdovkách.

Protože jsme brzy vstávali, tak jsme i brzy na kutě. Zítra nás čeká rozdělení do družstev.