První tábor 8 12.-18.8.2015

15.8.

Ahojte,

dnešní dopoledne jsme se vydali na cestu plnou úkolů, po fáborkách až za Vinnetouem, kterému jsme pomohli složit a poskládat jeho rodinné foto. Poté jsme se šli projít do lesa, aby jsme také poznali okolí tábora.

V odpoledních hodinách nás čekala další cesta za indiány.Setkali jsme se s Ribanou, které jsme pomohli pověsit prádlo, které Vinnetou hodil do krmelce.Po splněném úkolu jsme si šli pohrát k našemu oblíbenému potůčku do lesa.

Celý den jsme si moc užili :)

14.8.

Ahoj,

dnes ráno nás čekaly workshopy - Výtvarka a zálesáctví, při výtvarce jsme si vyrobili indiánské korále, a v zálesáctví jsme si povídali o tom, jak se v lese chovat, co dělat a nedělat v lese a další zajímavosti spojené s přírodou. V odpoledních hodinách jsme s ,, babičkou´´ navštívili ostrov. Babička byla zakletá domorodkyní.My jsme ale babičku osvobodili posvátnou vodou, babičku jsme polili a hnedka se probudila, poté vypukla vodní bitva, kterou si všichni moc užili.

13.8.

Dobrý den,

dnešní den byl poněkud namáhavý.

Dnes, jsme vyrazili na výlet.Některé děti vyrazili s vedoucí Alčou do aquaparku, kde si to společně moc užili a ostatní děti vyrazili s vedoucím Kubou a Šárkou, na výlet do nedalekého Rožmitálu p. Tř., kde jsme navštívili Cvokařské muzeum ve Starém Rožmitálu a také Podbrdské muzeum, kde jsme shlédli výstavu jak se žilo dříve na Podbrdsku.Nakonec jsme navštívili nedaleké hřiště a našli jsme i poklad! :) Po výletě nás už čekala relaxace u naší studánky a samozřejmě osvěžení. :)

Teď už nás večer čeká jen diskotéka a vyrazíme do postýlek.

Těšíme se už na zítra a moc vás všedchny zdravíme.

12.8.

Ahoj,

dnešní den byl plný seznamování,vybalování a her.

První tábor 7 - RS Sobenský rybník

11.8.

Tak vás naposledy zdravíme z našeho tábora,

máme se tu hezky, dnes nás čekala poslední dvě části celotáborové hry.

Dopoledne nás čekal nelehký úkol, museli jsme hledat a odpovídat na otázky v táboře.To pro nás dobré indiány moc lehké a tak odpoledne nás navštívil Vinnetou, s kterým jsme meditovali na louce, následně nás Vinnetou odvedl k potoku, kde si každý svlažil své ruce a vyrazili jsme na nízká lana, které jsme všichni museli překonat. k večeru už probíhalo vyhodnocování celotáborové hry a balení věcí.Večer na nás ještě čekalo překvapení v podobě diskotéky.

Ale teď už honem spát, moc se na Vás těšíme.

10.8.

Ahojte,

dnes jsme měli velký den, přijela k nám česká televize natáčet pořad Šikulové ,, většina z nás se natáčení zúčastnila a moc jsme si natáčení užili. Ten kdo zrovna nebyl pi natáčení, hrál různé hry, stavěl domečky apod. Večer jsme si hráli před domečkem, hráli jsme fotbal, kreslili jsme obrázky.Když už byla tma, čekala nás noční bojovka, někteří jsme se sice báli ale byli jsme všichni moc odvážní.

9.8.2015

Zdravíme Vás,

dnešní dopoledne jsme měli výtvarku a každý si vyrobil lapač snů, který ochrání naše sny až do konce tábora. Odpoledne nás čekala další etapa.Šli jsme po fáborkách a odpovídali na otázky, které byli rozvěšené po cestě.Došli jsme až k nedalekému rybníku, kde Vinnetou chytal ryby. Vinnetou neměl šanci ryby chytit, jelikož my jsme mu je vyplašili naším zpěvem, po celou cestu. Děti museli odpovědět Vinnetouovy na několik otázek a poté Vinnetou odešel a my jsme se nasvačili po té dlouhé cestě.Namočili jsme si nohy a poté jsme se vraceli zpět k táboru, kde si každý vyrobil svoji indiánskou čelenku.Po večeři jsme si povídali co budeme dělat následující den, protože nás zítra čekají Šikulové.

8.8.2015

Ahoj,

dnešek byl velice parný ale myslím že my jsme si den moc užili.

Dopoledne, když ještě slunko moc nehřálo, jsme se vydali na prozkoumání části ostrova, šli jsme po žlutých fáborkách a na konci nás čekala Ribana, která nás rozdělila na dvojice, a ta dvojice musela pověsit Ribaně prádlo na šňuru, které právě Vinnetouovi vyprala.

V odpolední hodinách slunce mělo takovou sílu, že byl čas na vodní bitvu.Myslím že si to děti moc užili a tropický den je za námi.

Teď už jdeme ale spát a těšíme se na další den plný dobrodružství.

7.8.2015

Ahojte všichni,

dnešní dopoledne každý z nás absolvoval zálesáctví,zdravovědu a dokonce i výtvarku, při které jsme si vyrobili indiánský náhrdelník.Všem nám sekne :P.

Odpoledne jsme měli oddílovou činnost s našimi vedoucími.

Byli jsme u studánky v lese, kde jsme se svlažili v tomto parném dni a také jsme stavěli domečky pro místní obyvatele - tudíž žabky :).

Po večeři nás čekalo další divadlo.Babička se svojí vnučkou se ocitli už na tajuplném ostrově, kde jsme sotva vstoupili a hned jsme potkali první obyvatelku ostrova, slavnou Ribanu. S Ribanou jsme skládali roztsřihanou rodinnou fotografii Ribany, Vinetua a Old Shatterhanda.

První úkol jsme splnili a těšíme se na další. :)

Zdravíme Vás :)

6.8.2015

Dobrý den,

zdravíme vás z našeho tábora.

Dnes jsme se seznámili s našimi oddílovými vedoucími Alenkou a Péťou.

Ubytovali jsme se ve žlutém domečku a prohlédli jsme si okolí, také jsme si zahráli nové hry, které některé děti neznaly, ale záhy jsme je pochopili a užili jsme si je.Po večeři nás čekalo úvodní divadlo. Pozorovali jsme babičku se svojí vnučkou, jak kujou pikle na jejich výpravu na tajuplný ostrov.

Kudy se asi vydáme?

Moc vás všechny pozdravujeme :)

První tábor 6 - 9.-15.8.2015 - Kytlice

čtvrtek 14.8. 2015

Dopoledne jsme si užívali kroužky. Na sportovkách malí indiáni vymýšleli příběh a psali ho indiánskou obrázkovou šifrou. Na hlavolamech je opět čekala spousta aktivit - kymovka, slovní kulomet, pantomima nebo poznávání předmětů po hmatu. Na sportovkách si malí indiáni s Hankou vždy zahrají akční hry a na výtvarce se všichni pustili do nabarvování těstovinových korálků na náhrdelník.

Po poledním odpočinku jsme navlékli náhrdelníky, kam jsme navlékli i tři kouzelné zlaté korálky, které nás ochrání na naší cestě. Dnes jsme se totiž vydali do nebezpečného úseku prérie, kde se často vyskytují banditi. Všechny skupinky zvládly ubránit mapu a k velkému překvapení došly na mýtinu, kde Ribanna v absolutní pohodě opékala s bělochy buřty. Samozřejmě jsme se tomu podivili, a tak nám Ribanna vysvětlila, že při jejich cestě zachránila bělochům život a skamarádili se. Společně jsme se shodli, že by bylo dobré uzavřít mír, ale na to potřebujeme dýmku míru, pro kterou se vypravíme za šamanem zítra.

První tábor měl po etapě šanci zastřílet si lukem na bizona, což ostatní zvládli na indiánských hrách.

středa 12.8. 2015

Dnes nás čekal odpočinkový den. Udělali jsme si pauzu v našem putování a uspořádali jsme indiánské hry. Indiáni měli za úkol skákat přes řeku, plavit se na kanoi, chytat koně lasem, házet tomahavkem do dálky, zkoušeli i přenášet vodu pomocí triček a pořádali závody na svých koních. Asi největší úspěch měla střelba na bizona, kterou si indiáni vyzkoušeli se samotným Vinnetou.

Odpoledne jsme si udělali volno na individuální výlety, které často mířili na koupání nebo do zoo. První tábor vyjel vláčkem do Děčína, kde si užívali v aquaparku, a vrátili se moc spokojení.

Tím náš den ještě zdaleka nekončil. Protože je zákaz ohňů, po večerníčku byl čas na dodělávání totemů, které už hrají všemi barvami. Také se zpívali písničky s kytarou a dodělávala táborová trička, nechyběl ani indiánský tanec na přivolání deště.

Když se začalo stmívat, odstartovala indiánská zkouška odvahy. Nejmenší indiáni měli stezku v táboře, až k indiánovi, který jim uděloval razítka za statečnost. Větší se vydali na výpravu do lesa, až za Vinnetouem. Cesta nebyla jednoduchá a indiáni tak prokázali opravdovou odvahu.

Dobrou noc

úterý 11.8.2015

Dnes dopoledne opět probíhali kroužky. Ti, kteří neměli příležitost si v pondělí vyzkoušet sport nebo hlavolamy, dnes přišli na řadu. Na výtvarce si všichni indiáni vyrobili krásné pestrobarevné koně, kteří se jim budou na zítřejších indiánských hrách moc hodit.

Jelikož dnes bylo zase pořádné horko, první tábor si dopřál hned dvě vodní bitvy, které si všichni zúčastnění moc užívali.

Odpoledne jsme se vypravili podle mapy na další cestu. Za kopcem jsme narazili na úplně vyhořelou vesnici. Tamní žena nám řekla, že za to mohou běloši, kteří tudy procházeli. Cestu nám však poradit nemohla, protože mapa byla ztracená v troskách. Nás ale napadlo, že jí pomůžeme postavit několik přístřešků, a naštěstí se při té stavbě a uklízení mapa našla, tak víme, kudy dál.

Po etapě a svačině byla možnost plnit další dvě indiánské zkoušky. Tentokrát zkoušku ohně a stop. Po večerníčku jsme si ještě chvíli hráli na hřišti a někteří rodiče našli zbytek sil a zahráli si volejbal.

Pondělí 10.8.

Dopoledne proběhly první kroužky. Máme tu výtvarku, sportovky, hry v lese a hlavolamy. Na výtvarce si indiáni vyráběli indiánskou čelenku, tak už začínají být pěkně vyzdobení. Po obědě jsme se vypravili směrem, který nám poradil Vinnetou a potkali jsme hamižného kupce. Ten nám chtěl poradit jedině, když mu nasbíráme cennosti na nový náhrdelník. Naštěstí nám jeho sluha pověděl o pokladu ukrytém za nebezpečným břečťanem a tam jsme všechny cennosti objevili. Museli jsme si dávat pozor, abychom se břečťanu příliš nedotýkali. Potom si indiáni dodělávali trička a vznikaly další kašírované totemy. Po večeři mohli malí indiáni absolvovat první 2 indiánské zkoušky - obratnost a zručnost, jejichž splnění jim může přinést vyšší indiánský post.

Horký den je za námi a můžeme se těšit na další slunečný den.

Neděle 9.8.

V neděli jsme všichni dorazili do indiánské vesnice, kde Vinnetou zjistil, že mu běloši unesli Ribannu. Indiánští vedoucí se rozhodli, že mu pomohou Ribannu najít a zachránit. Sami by to ale nezvládli, a tak si každý z nich k sobě vybral skupinu malých indiánů. V průběhu odpoledne si potom batikovali indiánská trička, seznamovali se, vymýšleli indiánská jména, dělali amulety a vyrazili na zkušební výpravu do lesa. Všichni obstáli a dostali od Vinnetoua první dílek mapy, která jim pomůže k záchraně Ribanny. Po večerníčku a hrách na hřišti jsme šli nasbírat síly do postýlek.

První tábor 5 (2.-8.8.2015)

7.8.2015

Konec našeho tábora se blíží a tak máme před sebou poslední den, ale ten bude stát za to. Na kroužcích jsme finišovali. Na hudebce jsme měli poslední opakování na večerní koncert. Na VV jsme si vyrobili indánský šperk.

Po obědě jsme se vydali ke stříbrnému jezeru najít Rybanu. To se nám povedlo a ještě se Vinetou s Rybanou skamarádili s bělochem a běloškou, která je oddala. V táboře po osvěžení v bazéně na nás čekala "svatební hostina" v podobě minidikotéky a koncertu, který byl opravdu velkým zážitkem. Dobrou noc a pa zítra milí rodičové.

6.8.2015

Dnes jsme měli celodenní výlet. Po dopoledním vyrábění indiánských sekyrek - tomahawků, jsme vyrazili vlakem na Jedlovou. Zde jsme se pěkně zapotili, protože závěrečný výstup k rozhledně je do opracdu prudkého kopce. Po návratu do pensionu jsme se vykoupali v chladivém bazéně a pak ještě ve vířivce :-)

Po večeři jsme si opět užili minidisko a pár míčovek na hřišti.

5.8. 2015

Překvapivě bylo ráno zataženo a bylo to příjemné, nicméně před obědem už zase svítilo sluníčko o 106. Dopoledne jsme nanosili dřevo z lesa, protože nás dnes čeká táborák s opékáním buřtů. Odpoledne jsme si zocelili těla při překonávání překážek zaměřených na naše fyzické výkony. Po opékání buřtů nás také čeká noční bojovka :-)

4.8. 2015

Druhý den jsme se probudili do veder, které nás provázeli celý den :). Vedoucí Lenka s Martinou dbají, abychom nosili čepice a hodně pili. Máme se parádně, koupeme se v bazénu, skáčeme na velké trampolíně a na výtvarce jsme si dnes vyrobili koně. Při zálesáctví jsme si vyzkoušeli stavět různé typy ohňů.

3.8.2015

Dnešní dopoledne jsme si vyráběli k našim indiánským halenám i čelenky. Opravdová brka jsme si do této čelenky vysloužili plněním bobříků v zemi bělochů. Vyzkoušeli jsme svůj sluch, čich, hmat, zrak, chuť a vyrobili jsme si mýdlo.

2.8.2015

Tento turnus bude opravdu komornější - náš první tábor zahrnuje 6 malých táborníků. Po příjezdu jsme si zahráli pár seznamovacích her a šli se podívat do lesa. Stihli jsme si také vyrobit indiánské haleny, které budeme potřebovat k plnění úkolů při naší celotáborové hře. Je tu parádní velká trampolína, tak na tu se těšíme, ale říkala nám vedoucí Lenka, že tam budeme skákat jen když budeme hodní :-)

Po večeři jsme shlédli divadlo - úvod do celotáborové hry. Běloch ukradl Vinetouovi Rybanu, ale naštěstí jsme od jednoho starého indiána dostali mapu, po které se vydáme ji hledat.

Přejeme dobrou noc.

První tábor 4 (26.7.-1.8.2015)

31.7. 2015

Náš tábor se nám pomalu blíží ke konci - máme před s sebou poslední táborový den. Na výtvarce jsme si vyrobili pravý indiánský šperk - ten opravdu nám chyběl k našemu dokonalému indiánskému outfitu :-). Po poledním klidu jsme se vydali do Kytlic ke "Stříbrnému jezeru", kde jsme potkali Rybanu s bělochem jak kouří dýmku míru. Rybana i běloška byly obě rády, že opět potkaly své vyvolené a také se zde uskutečnila svatba Rybany a Vinetoua :-). V táboře nás pak čekala svatební oslava spojená s hudbou a tancem.

Krásné dobrou noc maminky a tatínkové a zítra se na vás moooc těšíme.

30.7.2015

Jak jsme psali včera, tak dnes nás čeká celodenní výlet. Někteří jedeme do Aquaparku v Děčíně a někteří jeli vlakem na Jedlovou, kde se podívali do okolí z místní rozhledny. Po návratu z cest, kde jsme také koukali po Rybaně, jsme si vyrobili Tomahawk. Večer byla minidiskotéka a hry na hřišti.

29.7.2015

Po ranní rozcvičce a  vydatné snídani jsme se šli podívat do Kytlic. Odpoledne nás čekal "Tonda obal", což je ekologický program, kde nám povídali o třídění odpadu, vyzkoušeli jsme si vozit popelnice nebo skákat v pytlích. V druhé části odpoledne jsme museli získat více fyzické síly a tak jsme chodili po indiánských stanovištích, kde jsme vyzkoušeli naše síly. Po večeři jsme měli dnes táborák s opékáním buřtů a zazpívali jsme s kytarou. Když se setmělo, šli jsme na bojovku. Všichni jsme ji prošli statečně. Zítra nás čeká celodenní výlet, takže dobrou noc :-)

28.8. 2015

Máme tu úterý a čeká nás další den v našem Indiánském prvním táboře. Dopoledne jsme šli do lesa na borůvky a najít si klacek na "tělo" koníka, kterého si budeme dnes vyrábět - potřebujeme ho, abychom zrychlili své tempo za rychlým bělochem :-). Ve zbytku času nám vedoucí postaví opičí dráhu na hřišti a budeme ji na čas překonávat. Po obědě jsme zjistili, že běloch je raněn a po jeho krvavých stopách (červené fáborky) jsme se vydali na denní bojovku,kde na nás čekali otázky z "lesa". Po večeři byla každodenní minidiskotéka, která nás baví. Večer se čtyři z nás spolu s vedoucí Bárou rozhodli přespat v našem Teepee - vydrželi jsme to celou noc a byl to super zážitek.

27.7.2015

Dnes po chladnější noc, ještě že máme v chatce topení a můžeme si přitopit, na nás čekalo sluníčko. Na dopolední výtvarce jsme si vyrobili čelenky - samozřejmě indiánské a šli jsme dolesa stavět domečky. Odpoledne nás čekala první cesta do země bělochů, konkrétně do Pohoří Bobrů. Naším úkolem bylo plnit "bobříky": dobrého zrakuu, sluchu, čichu, chuti, hmatu a také šikovných rukou, kdy jsme si vyráběli mýdla - moooc krásně voní. Při plnění bobříků jsme také při jejich zvládutí dostali do našich čelenek opravdová brka.

Večer nás čekala minidiskotéka a s vedoucí Lenkou a Niki jsme si stihli zahrát ještě pár her na hřišti - Byl to parádní den. V

Moc všechny zdravíme a hlásíme, že jsme všichni v pořádku a usměvaví.

26.7. 2015

.... a máme tu další Indiánské léto na Prvním táboře. Tentokrát je to již letošní čtvrtý turnus, kam dnes přijelo 10 nových malých táborníků si vyzkoušet táborovou atmosféru.

Po příjezdu se děti ubytovaly a šly na oběd. O poledním klidu si vybalovali své věci do poliček a šli podívat po areálu tábora, aby věděly kde co se v "indiánském tábořišti" nachází. Odpoledne  si pak po seznamovacích hrách šly vyrobit indiánskou halenu, která se všem dětem moc povedla. Po večeři jsme se podívali na divadlo, které nás vtáhlo  do děje celotáborové hry. Vinetou požádal Rybanu o roku a co se nestalo nespokojený běloch Rybanu unesl......Naštěstí jeden ze starších indiánů má po svém dědečkovi schovanu mapu do země bělochů a tak jsme ji také dostali. Mapa bohužel není úplná a tak musíme dohledat místa, kudy vede cesta do země bělochů a pomoci Vinetu zachránit Rybanu.

První tábor 3 (19.-25.7.2015)

Dobrou noc a zítra se těšte na další vyprávění :-)

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

24.7.

Dobrý večer,

dnes dopoledne nás čekalo ukončení  celotáborové hry, vyhodnocování pokojů a další.

V odpoledních hodinách už jsme si začali balit domů a poté jsme si hráli venku.

Večer nás ještě čeká závěrečná diskotéka.

Zítra naviděnou. Těšíme se na vás.

23.7.

Ahoj,

dnes dopoledne jsme měli workshopy.Zpívali jsme,dělali jsme si indiánské haleny,vyráběli jsme z papíru indiánské Týpí,hráli jsme deskové hry a dokonce jsme i tančili.

Odpoledne nás čekala další etapa, při které jsme rozluštili poslední písmenka dopisu.Před etapou jsme samozřejmě shlédli divadlo, při kterém jsme viděli babču i její vnoučata.Poté jsme se vydali do lesa, kde jsme stavěli opravdické indiánské týpí.

Večer nás čekala bojovka, při které jsme byli všichni velice stateční.

Některé dětičky sice došli jen dopůlky ale i přesto šli aspoň kousek.

Zdravíme vás :)

22.7.

Ahojte všichni,

dnes nás čekal perný den, hned po snídani jsme se vydali na výlet do aquaparku a do bižuterie.

Dnes bylo velké horko a tak i děti které nebyly v aquaparku se zaběhli schladit do přehrady, ale jen na kraj :).

Aquapark,bižuterie i přehrada byli moc super a s dětmi jsme si výlet moc užili. Teď večer už jen odpočíváme, jsme na procházce a užíváme večera.

21.7.

Ahoj rodičové :)

Dnešní ráno začalo deštěm, ale my jsme si den nenechali zkazit a nasadili jsme gumáky. Hned po snídani, za námi přijela organizace Tonda Obal, kteří nám povídali o třídění odpadu a následně jsme hráli hry, například jsme vozili ,,popelnici", hráli jsme domino, poznávali jsme barvy popelnic, kam například hážeme papír apod. V dopoledních hodinách v průběhu přestalo pršet, tudíž jsme odložili pláštěnky a dopoledne jsme si moc užili.

Odpoledne nás čekala dlouhá cesta, vydali jsme se po fáborkách na louku, kde jsme si s indiány vyrobili indiánskou čelenku.Při cestě tam nás čekali úkoly a další rozšifrovaná písmenka.

Večer už jsme jen odpočívali a balili se do zítřejšího aquaparku a na výlet do bižuterie.

20.7.2015

Ahoj,

dnes dopoledne jsme si vyrobili s vedoucí Aničkou indiánské korále, s Pájou jsme si zahráli deskové hry, s  vedoucí Nikčou jsme hráli hry na hřišti, Vedoucí Týna si pro nás připravila zdravovědu - pověděli jsme si důležitá  záchranná telefonní čísla - 155,158,150 a s vedoucí Alčou jsme si povídali o lese, jak se v něm chovat apod.

Odpoledne nás čekalo další divadlo.Babička se svými vnučkami konečně dorazila na ostrov indiánů a rovnou se za nimi přišla podívat samotná Ribana.Předala nám zašifrovaný dopis, který musíme za celý týden stihnout rozluštit.Dnes jsme se také naučili indiánskou písničku s indiánkou, kterou jsme potkali v lese a také jsme pomohli Ribaně pověsit prádlo na šňůru pro Vinetoua.

Dnešní den jsme si moc užili, a těšíme se na další :)

19.7.

Dobrý den,

dnes jsme zvládli první den, společně jsme se ubytovali, seznámili se s okolím a našimi vedoucími.

Odpoledne nás čekal první společný nástup a po večeři na nás čekalo divadlo,které děti moc pobavilo.Viděli jsme babičku se svými vnučkami, jak se chystají na ostrov plný překvapení.Později jsme měli oddílovou činnost kterou jsme si moc užili.Hráli jsme na opice,kreslili jsme babičku, kterou jsme viděli v divadle a večer jsme si užili.

Moc vás všechny zdravíme a posíláme mnoho pozdravů.

12.7.

Ahojte všichni,

dnes jsme si užili poslední den,

dopoledne jsme navšívili poslední část ostrova, kde jsme se setkali s domorodcem,pirátem a indiánem. Přes tyto postavy jsme se museli probojovat až k samotné poslední části lodi, kterou jsme potřebovali k sestavení celé lodi, to se nám všem podařilo.Loď jsme sestavili.

Odpoledne jsme vyhodnocovali celotáborovou hru. Každý získal diplom a nějakou odměnu.Poté jsme si šli balit věci do kufru.Večer jsme si zatančili na diskotéce. Teď už všichni spí v postýlkách a těší se na zítřejší ráno, až pojedeme domů.

11.7.

Zdravíme Vás z našeho tábora.

dnes jsme měli těžký den. v dopoledních hodinách jsme šli do ,, Oázy klidu´´ .Při cestě tam, jsme plnili několik úkolů, například jsme si zopakovali písničku, kterou jsme se naučili od indiánů.Na konci cesty, jsme se setkali s domorodcem, který nám dal další část lodi. Odpoledne na nás čekala další část ostrova ,,Pirátské území´´. Po cestě do pirátského území jsme nacházeli písmenka, z kterých jsme na konci trasy sestavili větu. Tato věta se nám velice hodila, jelikož jsme poté vstoupili do pirátského území a tuto větu jsme museli povědět dvěma pirátům, věta se pirátům ale moc nelíbila, tak jsme každý musel říct jeden rým. Ale pozor! Piráti byli proradný, z každého oddílu ukradli jedno dítě, které s nimi plulo na jejich palubě, ale nebojte se nakonec si každý oddíl našel svého ztraceného kamaráda nebo kamarádku a jsme všichni vpořádku. Po večeři za námi přijela taneční skupina DoubleCookies, se kterou jsme si společně zatančili a potom jsme už šli na kutě.

10.7.

Ahoj,

zdravíme vás z našeho tábora a posíláme Vám moc pozdravů. Dnes dopoledne některé se některé děti povozily na koních a ostatní si hráli s našimi vedoucími.Odpoledne jsme šli všichni na nízká lana a den jsme si moc užili.

Pac a pusu posílají vaše ratolesti :)

9.7.

Zdravíme vás z tajuplného ostrova,

dnešní dopoledne jsme strávili s našimi vedoucími, zpívali jsme písničky, pověděli jsme si co dělat, když se nám něco stane, řekli jsme si telefonní čísla na hasiče,policii,sanitku a další podstatné informace. V dopoledních hodinách nás také čekalo zálesáctví, při kterém jsme si povídali o tom, jak se chovat v lese, co dělat a co naopak se nesmí dělat v lese. Také jsme si zazpívali několik nových písniček. V odpoledních hodinách jsme šli na první průzkum ostrova.Navštívili jsme indiánské území, v kterém jsme potkali dva indiány u  u kterých jsme se museli celý oddíl trefit 20 x do stromu za 2 minuty. Bylo to jentaktak ale všichni jsme úkol od indiánů zvládli a dostali jsme první část lodi. Kterou na konci tábora celou poskládáme a ta nás odveze nakonci tábora domů. Indiáni nás nakonec naučili ještě jednu indiánskou písničku,, Indiáni jedou´´. Po večeři jsme navštívili další část ostrova " Muší ráj", do kterého jsme šli po fáborkách a plnili jsme spoustu úkolú. Prolézali jsme pavučinou, sbírali jsme ,,mouchy´´, hazeli jsme šiškami a nakonec jsme potkali mouchu,  která nám dala další část lodě a my jsme jí za to uspali nějakou písničkou.Po večerní etapě jsme se šli ještě podívat na Miss Sobeňák, která probíhala ve vedlejším táboře. Děti byli nadšené a s usměvem odcházeli do svých postýlek.

Pac a pusu posílají vaše milované ratolesti.

2. turnus

8.7.

Zdravíme Vás,

dnes v noci nás navštívila paní Bouřka, ale my jsme byli velice stateční a celou noc jsme přečkali ve svých postýlkách. Hned po snídani nám byli rozdány balíčky s obědem a svačinou, jelikož jsme dnes vyrazili autobusem na výlet do aquaparku, který jsme si moc užili.Ti, kteří nejeli do aquaparku, vyrazili do nedalekého Rožmitálu p. Tř., kde jsme navštívili muzeum, v kterém byla výstava Igráčka. Při zpáteční cestě nás aquaparkové děti vyzvedli v Rožmitále a v odpoledních hodinách už jsme byli v táboře.V táboře jsme si nejprve odpočinuli, aby jsme nabrali nové síly na další program. Později jsme si  s našimi oddílovými vedoucími jsme si zahráli nové hry: Šli tři opice, O takatýsa nebo také Papeži papeži.

Máme se tady dobře a moc vás pozdravujeme :)

7.7.

Zdravíme Vás z našeho tábora,

dnes jsme se ubytovali v našich domečkách, seznámili se s našimi oddílovými vedoucími Šárkou, Péťou, Nikčou, Májou, Míšou a novými kamarády.Zdravotnice Maruška slíbila, že nám bude foukat naše bolístky. Poznávali jsme okolí tábora a hráli jsme spoustu her, a některé čekalo lanové centrum. Po večeři jsme shlédli úvodní divadlo. Dozvěděli jsme se od babičky, že budeme putovat na Tajuplný ostrov pokladů.

1. turnus

6.7.

Zdravíme vás z tajemného ostrova,

Hned co jsme se brobudili a nasnídali, vydali jsme se na poslední výpravu.Na cestě jsme se setkali se všemi obyvateli ostrova, které jsme za tu dobu potkali. Piráti nám ukradli poklad a nechali nám prázdné truhlice u baráčku, takže jsme se vydali po stopě. Cesta měla velice překážek, jelikož zbylí poklad i s poslední častí lodi měl domorodec, ke kterému jsme se museli dostat přes indiána a piráta. Jakmile jsme přemohli piráta s indiánem, konečně jsme se dostali k domorodcovi a získali jsme poslední část lodi i poklad. Který jsme si rozdělili a odpoledne jsme za ukořistěný poklad dostávali odměny a samozřejmě diplom. Ve večerních hodinách nás některé čekali lana a následovala zavěrečná diskotéka pod širým nebem. Navštívila nás taneční skupina Dooble Cookies, která nás naučila nový taneček a také nám předvedla, jak dobře tančí.

5.7.

Ahojky,

dnešní dopoledne jsme strávili s našimi vedoucími. S Péťou jsme si zatancovali, s Nikčou jsme si vyrobili indiánské čelenky, s Májou jsme si zazpívali a s Míšou jsme si zahráli nějaké hry na hřišti. Dopoledne bylo velice nabité a rychle nám uteklo. Po vydatném obědě a poledním klidu na nás čekala další výprava do neznáma. Na cestě na nás čekalo několik písmen které jsme složili a nakonec jsme potkali piráty, kteří nám za vzkaz, který jsme vyluštili, dali poklad, za který jsme v cíly dostali chutné odměny. Následovala vodní bitva mezi oddíly a poté nechyběla ani večeře. Po večeři jsme jsme si zahráli spoustu her.Nejvíce se nám líbila však hra Papeži papeži kolik je hodin na věži.

4.7.

Ahojte tatínkové, maminky a zbytek Hujerovic rodinky,

po včerejší výpravě za indiány jsme déle spinkali, abychom byli dostatečně odpočatí. Po vydatné snídani jsme se vydali na další průzkumnou výpravu našeho ostrova. Byli jsme zvědaví, koho dneska potkáme. Po splnění několika úkolů jsme potkali domorodce. Opatrně jsme k němu přišli, protože jsme nevěděli, jestli není nebezpečný. Naštěstí byl hodný, a tak jsme mu odevzdali nasbírané šišky. Za odměnu jsme od něj dostali další díl lodi. Po obědě jsme měli další etapu, při které jsme museli luštit zprávu. Když jsme ji měli celou, potkali jsme piráty. Ti nám za předanou zprávu dali poklad, který jsme museli opatrně donést do tábora. A v táboře nás čekala sladká odměna. Abychom se trochu zchladili, utkali jsme se opět ve vodní bitvě. Nejvíce však byla mokrá naše vedoucí Péťa. Po dobré večeři, na kterou bylo výborné rizoto, jsme měli oddílovou činnost. Nakreslili jsme třeba, co/kdo/kde se nám na táboře nejvíc líbí, zahráli si klidnější hry. Vyčistili jsme si zoubky, převlíkli se do pyžama a dychtivě čekali na pohádku před spaním. Nejvíce se nám líbí děti z Bullerbynu.

Máme vás moc rádi

3.7.

Zdravíme Vás,
    jelikož bylo veliké horko, sbalili jsme si cestovní batůžky a vydali jsme se na cestu za úkrytem před horkem. Aby se některým po cestě nehoupaly žaludky dala nám zdravotnice Mája zázračný prášek. Většina se vydala autobusem do Příbrami, kde na nás čekalo Vodní království. Někteří z nás se vrátili s vedoucí Péťou do dávný časů minulých při návštěvě muzea v Rožmitále p. Třemšínem.
    V příbramském aquaparku jsme řádili hlavně v malém bazénu, kde nás hlídali čtyři vedoucí a zdravotnice. Plavali jsme, hráli na babu, cákali po sobě vodou a někteří si zašli i do vířivky. Ti největší z nás si pod dohledem zaskákali do většího bazénu. Našemu malému Péťovi se nejvíce líbilo v brouzdališti, z kterého byl nadšený. Přes naši veškerou snahu se našim vedoucím nikdo neutopil a nezapomněl nic ze svých věcí na bazéně. Cestou z Příbrami jsme v Rožmitále vyzvedli zbytek našich kamarádů, kteří nám vyprávěli o hezkém muzeu. Dokonce si tam mohli někteří vyzkoušet různé kostýmy např. princezen, doktora anebo slona. V autobuse jsme vůbec nezlobili, protože jsme byli trošku unavení. Po obědě jsme měli delší polední klid, abychom zase nabrali síly.
    Před horkem jsme se schovali do lesa, kde jsme měli oddílovou činnost. Hráli jsme různé hry, při nichž některé z oddílů dokonce rozluštili šifru. Po dobré večeři jsme na výpravu, kde jsme potkali indiány. Společně s nimi jsme přivolali déšť a splnili všechny úkoly. Nakonec jsme našli další díl záchranné lodi. Tato loď nás vysvobodí ze spárů zlých pirátů, kteří se neustále okolo ostrova proplouvají. Před spinkáním jsme byli důkladně prohlídnuti od klíšťat a vykonali očistnou proceduru. Při pohádce jsme usnuli velice rychle, i když už se nám některým stýská.
Pac a pusu vaše děti

2.7.2015

Zdravíme Vás z tajuplný ostrova,

v dopoledních hodinách jsme s oddílovými vedoucími měli workshopy. S vedoucí Nikčou jsme si vyrobili 2D obrázky lodiček, které se nám moc povedly. Na dalším stanovišti nás čekala vedoucí Péťa, u které jsme se naučili a zopakovali čísla záchranných složek. Řekli jsme si, jak si obvazujeme ruce, když se nám něco stane.  Zkusili jsme si různé formy obvazování šátkem a taky už umíme odnést společně svého kamaráda, pokud se mu něco stane. Další vedoucí- Míša si s námi zasportovala. Hráli jsme vybíjenou, Pan čáp ztratil čepičku a jiné. U poslední vedoucí- Máji jsme se učili, jak být správnými zálesáky. Řekli jsme si, kdy, kde a jak smíme dělat oheň. Jak se máme chovat v lese a jak ohniště uhasit. Po dobrém obídku jsme se koukli na krásné divadlo z cest na tajuplný ostrov, na který nás provází babička a její dvě vnučky. Potom jsme je následovali do první zastávky na pustém ostrově do Mušího ráje. Abychom se neztratili měli jsme cestu vyznačenou fáborky. Na cestě za Mouchou nás potkalo pár nesnází. Nejdříve jsme museli prolézt pavučinou, šiškami se trefit do stromu, posbírat barevné papírky s mouchami a na konec jsme uspali obrovskou černou mouchu písničkou. Jelikož bylo opravdu veliké horko, tak se uskutečnila vodní bitva, po které jsme se chvilinku opalovali na sluníčku, abychom po vydařené  bitvě uschnuli.

Všechny Vás moc pozdravujeme. :)

1.7.2015

Zdravíme Vás z našeho tábora, dnes jsme se ubytovali v našich domečkách, seznámili se s našimi oddílovými vedoucími Šárkou, Péťou, Nikčou, Májou, Míšou a novými kamarády.Zdravotnice Maruška slíbila, že nám bude foukat naše bolístky. Poznávali jsme okolí tábora a hráli jsme spoustu her. Po večeři jsme shlédli úvodní divadlo. Dozvěděli jsme se od babičky, že budeme putovat na Tajuplný ostrov pokladů.Dobře nám tu vaří a sluníčko paří :)