Reportáž ze Zimních táborů pro rodiče s dětmi v roce 2014. Budeme se snažit, podle možností připojení, dávat sem aktuální informace o dění na našem zimním táboře a nějaké fotečky.

ZITRD 3

SNĚHOVÉ PODMÍNKY: NA SJEDZOVKÁCH KAM JEZDÍME (MLADÉ BUKY) JE UPRAVENÝ UMĚLÝ SNÍH, VLEKY JEZDÍ, LYŽUJEME!!!

středa 26.2.

Třetí den nás čekal celodenní výlet do výtvarné dílny, která se nachází v Janských Lázních. Poté se pokračovalo lanovkou na Černou horu. Zakončením dne byla již tradiční minidiskotéka a následně i večerníček.

úterý 25.2.

zitrd3_3_resize-nahled zitrd3_4_resize-nahled Dnešek jsme opět začali posilněním lyžařů, kteří se poté vydali na svah. Odpoledne čekala děti výtvarná dílna, kde si vyrobili lyžaře. Poté propukl pravý zimní olympijský pětiboj. Závodilo se ve zdolání Krkonošské olympijské hory, hodu sněhovou koulí, slalomu, letech na lyžích a biatlonu. Zajímalo by vás, jak to lze vše zvládnout bez sněhu? Na naší olympiádě úplně hravě. Za splnění každé disciplíny čekala na malá olympioniky sladká odměna. Po večerní minidiskotéce proběhlo vyhlášení výsledků a předání diplomů. Večer byl zakončen grilováním kuřat v našem horském srubu s velikým krbem.

pondělí 24.2.

zitrd3_1_resize-nahled zitrd3_2_resize-nahled Druhý den v osm hodin ráno proběhla snídaně pro posílení lyžařů. V půl desáté se vydali instruktoři Markéta a Tomáš na sjezdovku se svojí lyžařskou skupinou. Všichni se vrátili v pořádku a už se nemohli dočkat oběda. Po krátkém odpočinku následovala výtvarná dílna s Adélkou a Verčou, ve které si děti vyrobily papírové čepice a rukavice. Mezitím jsme se vydali na krátkou procházku po okolí. Sluníčko nám na cestu krásně hřálo. Večer se konala minidiskotéka, která děti velmi bavila. Po večerníčku byli všichni lyžaři ohodnoceni razítkem za jejich výkon.

neděle 23.2.

Dne 23.2.2014 začal letošní poslední turnus zimního tábora pro rodiče s dětmi. Po příjezdu všech rodičů s malými olympioniky proběhlo krátké seznámení s organizací dne a s vedoucími. Poté byla večeře, která byla výtečná. Den jsme zakončili večerníčkem a posezením s rodiči.

ZITRD 2

ČTVRTEK 6.2.

Ve čtvrtek jsme se vrátili zpět k lyžování. U chaty nám už téměř všechen sníh roztál, ale na sjezdovce v Mladých Bukách ho je naštěstí stále dost. Na výtvarce jsme si vyrobili zasněžené okno a večer nás čekala výborná večeře. Pan správce pro nás nachystal výborné, na ohni pečené selátko. Mňam :-)

STŘEDA 5.2.

Dnes jsme měli na plánu “odpočinkový den”. Hned po snídani jsme se vydali na celodenní výlet. Naše první zastávka byla ve výtvarné dílně Bosorka. Zde jsme si za pomoci našich rodičů ozdobili trička, hrnečky a jiné keramické výrobky. Výroba různých šperků z korálků se nám také zdařila.

Pak jsme se pokračovali lanovkou na Černou Horu a na sáňkách a bobech jsme jeli dolů po sáňkařské dráze. Ti nejodvážnější z nás to zkusili přímo po sjezdovce mezi lyžaři. Dobrá zpráva nakonec. Zpět do chaty dorazili všichni zúčastnění živí a zdraví.

ÚTERÝ 4.2.

Dnes jsme pokračovali v našem náročné olympijském programu. Na výtvarce jsme si vyrobili lyžaře a v průběhu dne jsme se všichni prostřídali na lekcích lyžování s našimi lyžařskými instruktory. Věčer si pro nás hlavaska Bára připravila báječnou diskotéku, takže  večer jsme únavou padli do postýlek a spali až do rána.

PONDĚLÍ 3.2.2014

Dnešní den se nesl v duchu lyžování. Většina dětí i jejich rodičů vyrazila do nedalekého lyžařského areálu, aby si zde vyzkoušeli svoji olympijskou lyžařskou výbavu. Komu se na promrzlé svahy nechtělo, mohl zůstat na chatě a ve výtvarné dílně si vyrobit papírovou čepici a rukavice.  Komu po náročném dni zbývaly ještě síly, mohl si  vyzkoušet svoji zdatnost v opičí dráze. Odměna byla tuze sladká.

NEDĚLE 2.2.2014

Zdravíme všechny příznivce olympijského klání v Krkonošském Soči. Dnes všichni účastníci dorazili do místa konání. Síly našich sportovců jsme prověřili hned v počátku. Výstup po zledovatělém kopci na naši chatu byl velmi náročný. Všichni naši účastníci to ale zvládli na výbornou. Děti byly oceněny prvním razítkem do svého hodnocení a dospělé čekal seznamovací večer.

ZITRD 1

31.1.

zitrd_12014_zavody-nahled zitrd_12014_karnevl-nahled … a máme tu poslední táborový den. Po snídani se vydali malí lyžaři na „svůj“ pás a ještě si pořádně zalyžovali v dětském parku v Mladých Bukách. Starší lyžaři měli pak odpoledne závody. Na výtvarce se dneska  vyráběli tučňáci a dopadlo to náramně dobře – tučnáčci i dětičky byli celí černí… Spolu s minidiskotékou byl i karneval, na který se všechny děti těšily. Převlékli se i prarodičové, kteří  tu byli se svými vnučkami.Vyhodnotili se závody a všechny děti obdržely medaile a pamětní list za absolvování Olympijských her v Krkonošském Soči. Večer pak hurrrrá na celé pečené selátko, které jsme měli k večeři ve Srubu.

Celý týden jsme si všichni moc užili a těšíme se na shledání dalším táboře pro rodiče s dětmi.

Ahoj Bára

30.1.2014

Některé z nás dnes  čekalo zase náročné, ale báječné lyžování. Ti, kteří zrovna nelyžovali, si mohli vyrobit papírové okno se záclonou nebo papírovou korunu.
Po vydatném obědě a odpočinku jsme se zase vydali na sjezdovku a kdo si nevyrobil okno, měl tu možnost odpoledne. Korunu jsme využili k hrám na koberci v dětském koutě – např. Král sedí  na trůně  v papírové koruně.
Místo minidisca bylo malování na obličej. Děti měly velkou radost z toho, co měly na svých  na obličejích. Mohly si vybrat cokoliv, co chtějí. Někteří vypadali roztomile, ba naopak někteří i hrozivě.
Po večerníčku jsme se všichni unavení chystali do svých pelíšků.

29.1.2014

Dnes jsme hned po snídani vyrazili na celodenní výlet, na který jsme se všichni strašně moc těšili. Byli jsme rozděleni do dvou skupin, protože bychom jsme se všichni nevešli do výtvarné díly, která nesla název Bosorka.
zitrd_12014_ticka-nahled zitrd_12014_cerna_hora-nahled V dílně jsme měli mnoho možností, jak udělat a přivést si domu nějakou maličkost nebo něco, čím udělat někomu radost. Vyrobit si potisk na tričko, ozdobit se korálky, namalovat si hrneček nebo misku, a také ozdobit si zrcadlo. Toto všechno jsme si v dílně mohli udělat a odvést domů.
Poté, co nás v dílně vystřídala druhá skupina, jsme se vydali lanovkou na Černou horu. To pro některé z nás bylo velkým zážitkem. Říká se, že čím výše, tím je větší zima. I v tomto případě to byla pravda. Ale po krátké a mlhavé cestě do restaurace jsme se zahřáli teplým čajem nebo něčím dobrým k jídlu. S plnými bříšky jsme se vydali zpět k autům. Cesta byla dlouhá, mrazivá, ale přesto všechno zábavná. Výlet jsme si moc užili, ale těšili se zpět do chaty.
Dali jsme si dobrou večeři, výborný řízek, a poté následoval večerníček. Po něm jsme se zalezli do svých pelíšků a těšili se na to, co nás čeká druhý den.

28.1.2014

Dnes nás probudilo mrazivé počasí, ale zase máme o malinko více sněhu J Dopoledne vyjeli menší lyžaři – začátečníky do Mladých Buků, kde si vyzkoušeli jezdící pás v Kids parku a pak se naučili plužit.

Na výtvarce si dnes všichni účastníci naší olympijské vesnice mohli vyrobit lyžaře. Odpoledne nás ohromovali svými výkony zdatnější lyžaři, kteří ve dvou oddílech brázdili sjezdovku o 106.

Večer jsme se pak koukli na Večerníček, odměnili jsme se sladkostmi – doplnili cukry J a šli do hajan. Zítra nás totiž čeká celodenní výlet do Janských Lázní.

zitrd_26_1_2014_3-nahled

Rodina Šťastných, který penzion Svatý Hubert provozují se o nás báječně starají a hlavně výborně vaří, takže možná přijedeme domu jako Otesánci

27.1.2014

zitrd_26_1_2014_2-nahled zitrd_26_1_2014-nahled Dnešní den začal jako obvykle snídaní, po které se děti postupně rozdělily do skupin – zkušení lyžaři, málo zdatní lyžaři a začátečníci. Většina z dětí vyrazila společně s instruktory Petrem a Radkem na nedalekou sjezdovku. Ostatní děti zkoušeli stát na lyžích u chaty nebo měly možnost vyrobit si ve výtvarné dílně papírovou čepici a rukavice s pomocí vedoucích Aleny a Kristýny. Výrobky se vystavily na ,,nástěnku“. Po návratů unavených a vyčerpaných lyžařů jsme se přesunuly k obědu.
Odpoledne se odjelo zpět na sjezdovku a kdo nestihl výrobek, směl si ho jít vyrobit do dílny. Některé z dětí se vydaly na procházku po okolí, kde mohly vidět koně. Po návratu dětí začalo v 17:00 minidisco, které trvalo až do večeře.
Po večeři se děti odebraly do hracího koutku, kde si mohly samovolně hrát nebo tančit. Včera se zahájil první díl večerníčku s olympijskou tématikou – Hurvínek staví sněhuláka J. Dnes se před spaním dětem pustil večerníček s jiným sportovním hrdinou. Kolem dvacáté hodiny se odebíraly ke spánku nejmenší děti.