Reportáž ze Zimního tábora Prahy 6 až 10 v roce 2014. Budeme se snažit, podle možností připojení, dávat sem aktuální informace o dění na našem zimním táboře a nějaké fotečky.

Pro rodiče: Prosím sledujte tuto reportáž v den příjezdu do Prahy dopoledne. Kdyby se náš autobus někde zasekl v zácpě, budeme vás takto informovat. Děkujeme.

SNĚHOVÉ PODMÍNKY: NA SJEDZOVKÁCH KAM JEZDÍME (MLADÉ BUKY) JE UPRAVENÝ UMĚLÝ SNÍH, VLEKY JEZDÍ, LYŽUJEME!!!

Dnes – 28.2. – budou v TV na ČT24 cca kolem 19. hodiny některé děti ze zimního tábora v Krkonoších. Reportáž bude o současném stavu sjezdovek a ČT při tom natočila jeden oddíl našich děti na sjezdovce Mladé Buky. Tak koukejte a zkuste si najít své dítko :-)

REPORTY 2

Den 5.- 27.2.14

zt_cr610_2014_1-nahled zt_cr610_2014_3-nahled Dnes jsme se na lyžování rozdělili. První družstvo jelo lyžovat na celý den do Pece pod Sněžkou, kde si lyžování pořádně užili. My ostatní jsme již tradičně jeli lyžovat do Mladých Buků, kde byl dopoledne až nezvykle kvalitní sníh. I méně zkušení lyžaři proto byli nadšení. Kolem poledne jsme dorazili do chaty na oběd a přemýšleli jsme nad tím, jak se asi mají naši kamarádi v Peci a co mají asi tak k obědu v Čapkově boudě. Po obědě a po poledním klidu jsme se opět vydali do Mladých Buků. Odpoledne byl už sníh méně kvalitní a proto jsme byli svědky několika pádů. Z toho jsme si ale nic nedělali, protože jak se říká – Kdo nepadá, jezdí pod své možnosti. Odpoledne jsme se vrátili do chaty, kde už na nás čekali naši kamarádi z Pece a podle všeho si lyžování užili minimálně tak, jako my. Večer jsme hráli bingo a hry Boyard.

Den 4. – 26.2.

zt_cr610_2014_2-nahled zt_cr610_2014_6-nahled Ve středu jsme měli posunutý budíček kvůli celodennímu výletu, vstávali jsme až v osm hodin a snídaně byla v půl deváté. V devět hodin jsme odjížděli ze zastávky do Trutnova, kde jsme měli 1. rozchod. Po rozchodu jsme se rozdělili do dvou skupin- na ty, kteří jdou do bazénu a na ty, kteří tam nejdou. Ti, kteří nešli do bazénu se šli vyřádit na dětské hřiště a navštívili galerii, kde si poslechli pověst o drakovi, která má spojitost s městem Trutnov. Ti, kteří byli v bazénu si zaplavali, užili si vířivku a saunu. Ve 3 hodiny jsme se všichni opět sešli a měli jsme dlouhý rozchod na nakoupení sladkostí, hraček a všeho možného. Po 2 hodinovém rozchodu jsme vyrazili na autobusové nádraží a jeli jsme zpět do chaty. Do 6 jsme měli osobní volno, pak večeři. Večer nás čekala diskotéka v pyžamech, kterou si všichni náramně užili.

Den 3. – 25.2.

zt_cr610_2014_5-nahled zt_cr610_2014_8-nahled V úterý jsme se probrali v půl osmé a v osm hodin byla snídaně. Ke snídani byl chleba s máslem a marmeládou. Po snídani jsme se šli převléknout a vyrazili jsme na sjezdovku. Lyžovali jsme 2 a půl hodiny a pak jsme jeli do chaty na oběd. K obědu jsme měli houbovou polévku a bramborovou kaši s kuřecím stehnem. Po obědě jsme si chvilku odpočinuli a pak jsme opět vyrazili na sjezdovku. Odpoledne byla kvalita sněhu o něco horší než odpoledne, ale i přes to jsme si lyžování všichni moc užili. Po návratu do chaty jsme si krátili čas promítáním filmu, pak jsme šli na večeři. Po večeři následoval večerní program. Hráli jsme různé deskové nebo karetní hry např. Activity, Monopoly… Do postele jsme se dostali kolem půl desáté, natěšení na další den.

24.2.2014 – Den druhý

zt_cr610_2014_2402_1-nahled zt_cr610_2014_2402_2-nahled

První noc v penzionu byla překvapivě klidná, rozdováděné děti usnuly brzy. A jak už tak bývá zvykem – čím dříve chodí děti spát, tím dříve vstávají, takže v 7:30 (při budíčku) jsme my, vedoucí, byli téměř bez práce. Po snídani jsme vyrazili na zastávku, kde jsme čekali na SKI-bus. Čekání se trochu protáhlo, což jsme ale vyřešili s grácií a dali si na zastávce malou rozcvičku. Když SKI-bus přijel, odvezl nás do SKI-areálu Mladé Buky, kde jsme začali pořádně lyžovat. Okolo poledne jsme se vrátili do chaty na oběd – na skvělou česnečku a na neméně výborné rizoto. Po poledním klidu jsme opět vyrazili na Mladé Buky, kde jsme si lyžování pořádně užili. Zbytek odpoledne se někteří koukali na film a jiní si užívali osobního volna. V 6 hodin přišla další skvělá večeře a po ní zábavné společenské hry. Přes den teklo minimum slziček a večer si už na stesk po domově skoro nikdo nevzpomněl.

Neděle, 23.2. – Den první

Milí rodičové, v neděli okolo jedenácté hodiny jsme dorazili na místo, do krásného penzionu Javoří Mlýn. Ubytovali jsme se na pokojích, naobědvali se a po poledním klidu jsme vyrazili poprvé na sjezdovku. K obědu byly vynikající zapékané těstoviny a zeleninová polévka s nudličkami. Na sjezdovce byly děti rozřazeny do skupin podle výkonnosti na lyžích. (5 skupin, v 5. jsou začátečníci, v 1. „profíci“) Když děti byly rozděleny, vrátili jsme se na chatu, kde jsme si zbytek odpoledne zpříjemnili promítáním filmu. Po filmu byla večeře, svíčková, která byla tak výborná, že se po jídelně nejednou rozléhala věta: „Ta je lepší než od babičky!“ Po večeři přišel program -  seznamovací diskotéka, kterou si všichni moc užili. Do postele se šlo v půl desáté, takže i přes večerní taneční zábavu byla večerka dodržena :-)