Reportáž ze zimního tábora v ČR

10.3.

Posledni den lyžováníní. Jsme na sebe pyšní, protože vidíme, jak jsme se dokazali zlepšit. Vedouci se o nas hezky starali. Lyžovali jsme celý den. Večer jsme si zabalili věci, abychom byli připravení na odjezdový den. Pobyt jsme zakončili pečeným prasátkem a závěrečnou diskotékou. Už se těšíme na další rok!

9.3.

Předposlení den lyžování byl před námi! Znovu jsme vyrazili do Pece pod Sněžkou a ozkoušeli naše nové zkušenosti, které jsme nabrali na svahu v neděli a v pondělí. Lyžovali jsme celý den a po příjezdu na chatu na nás čekal teplý guláš. Abychom rychle zahnali hlad a zahřáli se. Večer jsme hráli poslední hru do celotáborového programu. Vyzívali jsme ostatní vikingské klany na různé soutěže, až nakonec zůstal jeden vítěz. Už se moc těšíme na poslední den lyžování. Určitě bude super!

8.3.

Probudili jsme se do krásného, zasněženého počasí. Toho jsme museli využít a tak jsme šli ven, koulovat se, stavět sněhuláky a vůbec blbnout ve sněhu. Dnes totiž nejdeme lyžovat, abychom si trochu odpočinuli. Odpoledne jsme většina jeli do bazénu do Trutnova a někteří místo toho šli na výlet. Oboje jsme si moc užili a máme z toho spoustu zážitků. Proto jsme večer už jen odpočívali a dívali se na film, abychom byli připravení, další den znovu lyžovat.

7.3.

Další den lyžování v Peci byl super. Naše schopnosti se už zlepšily po prvním dni a tak se někteří odvážili na větší kopce. Těšíme se, že další dny toho budeme zvládat víc a lépe. Večer na chatě jsme měli k večeři pečená kuřata, která pro nás  připravil pan a paní správcová. A protože jsme pak měli ještě dost sil, tak jsme hráli další část naší celotáborové hry. Naši vikingští bohové nám pomáhali získat větší moc pomocí skládání rituálů. Náročný den plný radosti.

6.3.

Konečně jsem vyrazili pořádně lyžovat! Ráno nám trochu pršelo, ale to nás nezastavilo před lyžováním v Peci pod Sněžkou. Získali jsme první zkušenosti na svahu, tedy jak kdo. Jsou tu totiž jak lyžaři začátečníci tak pokročilí. Večer jsme před všemi předvedli, co jsme dokázali vytvořit pro našeho vikingského boha. Poté nás čekali ještě hry v oddíle a po nich rovnou do postele, abychom byli připraveni na další den lyžování.

5.3.2016

Okolo oběda jsme dorazili na chatu, kde jsme se vystřídali s předchozím táborem. Poté jsme se ubytovali a ještě před večeří nás čekalo rozdělování do lyžařských družstev. Každý byl zařazen tam, kam se nejvíce hodil podle svých schopností, tak aby se na svahu učil co nejlépe. Po večeři byl úvod do celotáborové hry tím, že prostá vesničanka z vikingské vesnice se pomodila k bohům a ti se nám následně představili. Vybrali jsme si svého boha, kterému jsme následně vytvářeli dary k jeho modle. Tím jsme se dostatečně vyčerpali a jali se spát.

3.3.2016

Dnes ráno jsme vyrazili na lyžování do Pece pod Sněžkou.Bylo to tam suprové, protože přes noc nasněžil čerstvý sníh. V Peci je spoustu sjezdovek, vybere si opravdu každý. Od černé po loučky pro začatečníky. Dokonce jsme se projeli po vyznačené trase,která je ukončena krátkým tunelem. Krom toho tam je i měřený slalom nebo sjezd s měřičem rychlosti. Oběd nám připravili v jedné chatě přímo na svahu. Po něm se dál pilovalo lyžařské umění. Po návratu jsme byli tak unaveni, že do večeře se všichni váleli na pokojích. Večer byla na programu hra "Výzvy". Ta spočívala v tom, že z každého týmu vyzval jeden ostatní, v překonání jeho talentu. Pak už jsme byli rádi, že jsme mohli zalézt do postýlek a spát.

2.3.2016

Dneska jsme se krásně vyspinkali. Dopoledne byl volný čas, a tak jsme  si zahráli na schovávanou. Byla to sranda. Po obědě proběhlo rozdělí na dvě skupiny. Jedni vyrazili do bazénu a druzí na Pomezní boudy. Do bazenu se jelo do Trutnova,kde jsme měli i krátký rozchod. Mohli jsme si koupit suvenýry. V bazenu to bylo bezvadné. Strašně moc jsme si to užili. Zaskákalo se ze skokánku, zašlo do sauna, perličky a tak. Druhá skupinka vyrazila do Maršova na autobus. Ten nás zavezl na Pomezní boudy, odkud jsme vyrazili z části po pohádkové stezce do Malé Úpy a dále opět autobusem do Maršova. Tam nezbylo nic jiného, než vyplenit místní obchod. Všichni jsme se v pořádku vrátili na večeři, ke které byla pizza. Protože byl náročný den, tak jsme měli oddechovější večer. Byla pohádka. Dneska jsme cestovali po Antarktidě. A že dneska byla polární noc, tak jsme ještě po pohádce šli hledat Yetiho. Chvilku to trvalo, ale nakonec se nám povedlo ho najít. Byl mírumilovný. Dokonce se s námi vyfotil. Nakonec jsme se vydali do postýlek a Yeti šel do svého brlohu taky spinkat.

foto s Yetim

relax ve vířivce

pohádková stezka

1.3.2016

Dnešní ranní pohled z okna bylo příjemné překvapení. Přez noc nám kolem chaty napadlo asi 10 cm sněhu. A tak jsme vyrazili na sjezdovku, plně natěšeni z čerstvého sněhu. Rozcvička před lyžováním nám rozproudila krev. Před odjezdem na obět jsme si dali závody ve slalomu. Byl to zrušující závod. Cílem projeli všichni závodnící. Po obědě jsme pokračovali s pilováním našich lyžařských schopností. Velcí děti se začali učit karvový oblouk. Den na kopci jsme ukončili projížkou na bobové dáze. Bylo to supr, strašně se nám to líbilo. Večer na chatě bylo překvapení. K večeři jsem měli grilovaná kuřátka. Byly tak dobré, že žádné nezbylo. Večer jsme ukončili zábavnou hrou ''kufr''.Vyskoušeli jsme si hádat slova předvedená pantomimou nebo popsaná slovně. Nakonec jsme uléhali s myšlenou na druhý den, těšíme se do bazénu i na výlet.

na bobovce byla zábava

rozcvička na rozhýbání těl

pohled na začatečníky a na zasněžené údolí

29.2.2016

Dnes ráno jsme vyrazili na sjezdovku, kde jsme si před lyžováním dali malou rozcvičku na rozhýbání a poté hurá na kopec. Tam se zahájilo pilování našich lyžařských stylů a úplní začatečníci se za den naučili základy lyžování tak, že nakonci dne dokázali bezpečně sjet sjezdovku. Po večeři jsme začali cestovat po světadílech. Dnes bylo zapotřebí dostat se přes Asii k Africe. Ovšem nevedla tam žádná cesta, nezbylo tedy nic jiného než si ji navrhnout. Nakonec unaveni z realizování modelů cest, jsme skončili v postýlkách, kde jsme se při usínání těšili na nové zážitky.

28.2.2016

Po příjezdu na chatu jsme si dali vynikající obídek. Poté jsme se šli ubytovat a vybalit své věci. Měli jsme nějaký čas před večeří, a tak jsme se vydali na malou procházku po okolí. Po cestě, ktérá vedla lesem, jsme se i koulovali. Přitom jsme se seznámili s novými kamarády. Po příchodu na chatu, a po večeři, jsme si řekli pár důleřitých informací k lyžování a o jeho bezpečnosti. Mezi tím nám začalo venku sněžit. Nakonec jsme skončili v teplých postýlkách.